Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Rengas rikko.
88k5:
^
Kyllä kait kaskon piikkiin menee: liikennevahinko, törmääminen tiellä olleeseen esteeseen.
Toinen asia on, jos rengas "vain" räjähtää/hajoaa vanhuuttaan tai kuluneisuuttaan ilman ulkoista syytä..
Hutikuti:
Kaskon pitäisi kyllä korvata koska renkaan räjähdyksen aiheutti ulkopuolinen este. Pelkästä renkaan räjähtämisestä aiheutunutta vahinkoa ei korvata kaskosta.
Kafi-580:
Itse ajoin lumikökköön risteyksessä ja puskuri palasiks. Ei tullut yhtiö vastaan ja kaupunki jonka huolena auraus, sano että onneks se ei ollu lapsi..... siis korjasin itte noloilun jälkeen 😠
joo o:
--- Lainaus käyttäjältä: Kafi-580 - 4.08.2016 kello on 23:31 ---Itse ajoin lumikökköön risteyksessä ja puskuri palasiks. Ei tullut yhtiö vastaan
--- Lainaus päättyy ---
Korvaukset on näköjään erilaisia eri yhtiöissä.
Vaimo ajoi puskurin rikki lumikokkareeseen. Vakuutus korvasi kaikki vauriot. Uusi puskuri ilmastointilaiteen kennon ym. Omavastuu oli 150 €.
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: Kafi-580 - 4.08.2016 kello on 23:31 ---Itse ajoin lumikökköön risteyksessä ja puskuri palasiks. Ei tullut yhtiö vastaan ja kaupunki jonka huolena auraus, sano että onneks se ei ollu lapsi..... siis korjasin itte noloilun jälkeen 😠
--- Lainaus päättyy ---
Liikennevakuutus ei tietenkään korvaa oman auton vahinkoa, mutta kyllähän kasko korvaa. Siitä vaan omavastuu ja bonusmenetykset.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta