Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Transitin (Hymer) matka katkesi

<< < (11/11)

tsahkali:
Paljon on tavaraa vielä siellä suuttimien päälläkin... Se mitä purkamatta näkyi, oli umpiterästä.  Poikkitieteellinen arvaus on, että pari lautasjousta pinnapultin kannan alle, eikä ongelmaa olisi koskaan syntynyt.  Piruako sitä haarukkaa piti muuttaa?
Täytynee asiaa selvittää lisää, ellei joku muu ehdi ensin...

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 13.09.2012     kello on 22:39 --- Kertoisitko, miten tarina päättyi????  Sanoiko Herra Ford, että ei kuulu minulle, mutta osat on nyt vaan uusittu, maksa itse??

--- Lainaus päättyy ---

Auto toimii, minä maksoin.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 19.09.2012     kello on 23:43 ---Auto toimii, minä maksoin.

--- Lainaus päättyy ---

Kestääkö kysyä, mitä maksoi? Osat, työ, eikö tullut mitään kommentteja??

hannuvir:
Jude
"Suutin on tosiaan venttiilien keskellä, josta se nousee ylös venttiilikoneiston keskeltä venttiilikoppaan.
Ja itse ongelma on se, että suuttimien pidätinhaarukan pultti joko katkeaa tai löystyy."

Mikäs on pultin kiristysmomentti? Jospa tarkistais ettei tuollaista tapahtuisi.

kuusaan.matti:

--- Lainaus käyttäjältä: hannuvir - 20.09.2012     kello on 14:40 ---Jude
"Suutin on tosiaan venttiilien keskellä, josta se nousee ylös venttiilikoneiston keskeltä venttiilikoppaan.
Ja itse ongelma on se, että suuttimien pidätinhaarukan pultti joko katkeaa tai löystyy."

Mikäs on pultin kiristysmomentti? Jospa tarkistais ettei tuollaista tapahtuisi.

--- Lainaus päättyy ---
Voi olla hankala määritellä kiristysmomenttia tuossa jälkikäteen. Konemiehet tietää miten kova kitka/momentti on vanhaan kanteen valu/alu.  Vanhaa kiristämällä katkeaa, uusien pulttien vaihto teettää muita ropleemia esim tiivisteongelmia.
Huono rakenne...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View