Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Hymistelyä vai mielipiteen vapaata repostelua
winemaker:
Winemaker komppaa Jushia !
;D Thumb Thumb Thumb
vippe:
--- Lainaus käyttäjältä: winemaker - 19.07.2012 kello on 21:54 ---Winemaker komppaa Jushia !
;D Thumb Thumb Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Winemeikker..teet munt janoiseksi..pakko ottaa yks sauna sidukka viel ennen nukkusmattia ;D Thumb
Jushi69:
Winemaker onkin mui bien Thumb Thumb
Heleppoo kuin heinänteko.. ;D
Captainkidd:
Jeps jushi, oli mullekin viimevuoden puolella aikamoinen ylläri, kun joku oli penkonut tilastoja ja löytänyt minultakin muutamat kirjoitukset. Oli niitä sen vuodenkin aikana liki tuhannen. Mutta eihän niihin tuolla etuteltan puolella niinkään huomiota tule kiinnitetyksi, se palsta kun on tittelivapaa muttei nimimerkkivapaa. Hyvin olen siellä viihtynyt, vaan kun sikäläinen mode on yks kaikille käsittämätön mysteeri, niin siellä ollaan nyt aika varpaillaan.
Ja jengi hilautuu tänne, ihan kuten minäkin.
Mukavaahan täällä, vaikka tuo kahtaenvaihda vähäsen yrittääpi salahärnäillä - hehheh. Tunnen miehen hyvin, nou probleemeja, ainakaan mun puolelta. Olen kiittänytkin miestä ja johan se jotain kertoo.
Mut siltikin sitä särmääkään vaan ei viittis ihan antaa unehtua. Taitolajihan se särmänlaadinta on. Kyllä se voipi vielä kahtaenvaidaltakin luonnistaa, siis niin että sen särmän vain harva huomaa.
Niin ja kyllä minä olen hyvinkin positiivinen ihminen, paitti joskus kun joku tai täysikuu nyreksyttää. Vaan meillehän sattuu, tekeville, kirjoittaville.
Kiitokset toivotuksista, ja kerron kyllä kuvien kera tuosta ensiviikon formulareissusta. Tähän sopinee yks kuva, missä on kaksi hemmetin hyvää kuskia ja myös ihmisiä joista ei kaikki ole aina samaa mieltä, ja joista kumpikaan ei mitään statuksia enää tarvi.
Ps tosta kuvasta voi kuvitella mun just sanoneen kuvaajalle, ettei Kimpsulta hölmöjä pyyntöhymyjä irtoa. Mitäs sitä turhia naamaansa muiden mieliksi väännellä jos ei huvita. Vaan lupaan kyllä heilutella lippua Kimille ja toivottavasti se voittokin tulis.
Kerran Spassa katsoin kun Giancarlo Fisichella teki minkä pystyi, vaan Kimi sen kisan voitti ja Siankaarlo tuli hienosti toiseksi silloisella, nykyisen Force Indian nimeä kantavan tiimin kärryllä. En oo nyt ihan varma, vaan muistelen että tuo voitto tuli Ferrarilla ja se oli kauden ainokainen.
Jushi69:
Ihan selvää että Kimin pitäis päästä pas...e kun on noin kärsinyt ilme.
En tiedä mitä tarkoitat särmällä mutta täällä hyvin äkkiä koetaan hyökkäävyydeksi jos kovin jyrkin sanankääntein asioista ilmoitetaan oma kanta ja thäts it.. :-[
Ihan jouhevassa meiningissä ja muita kunnioittaen niin hyvin sujuu. Thumb
Ollaanhan me nähty jo 24 suoli,karavaanari.fi ja siihen se info ???
Miten menee persiilleen homma kun ei ole nohevia modeja paikalla.. :(
Siksi mie tykkään olla täällä.Ja mulla on sopimus pääjehun kanssa .... ;)Omista kirjoituksista meinaan... Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta