Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Hymistelyä vai mielipiteen vapaata repostelua
vippe:
--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 19.07.2012 kello on 16:34 ---Kävin just parvekkeella haukkaamassa "raitista" ilmaa ja
siellä hiekkalaatikolla nuoret rouvat leikkivät
lasten kanssa.
En uskaltanut pyytää lupaa ulospääsyyn. ;)
--- Lainaus päättyy ---
;D ;D ;D REps
Captainkidd:
Tuosta juttusi loppuosiosta, olen ihan samoilla linjoilla. Hyvä kun on kuopattu ja tottahan toki turhaa sinne mennä enää tunkemaan. Isosta asiasta ei todellakaan ollut kyse, pikkurenkulasta. Kuten aloituksessani sanoin, niin täysikuulle olen edelleen herkkä.
Olikos tämä nyt Alan ihan todella Sinun mielestäsi purkaus ?
Mun mielestäni tämä oli aloitus, jonka aihe on tossa alle 10 senttiä yläpuolella koko ajan. Avaukseni oli ihan vain tarkoituksella ja ajatuksella esitetty kannanotto. Tätä menoa tämä tosiaan menee hymistelyksi. Sipu omalla kivalla tavallaan oli myös sensamansuuntaista mieltä, niinettä onhan tässä mielipiteitten paikka.
Sitten lainaus 99672:lta "Tietty voisihan noille keksiä uudet "arvonimet" ja muuttaa määräytymisperustet ta esim. Foorumilla vietettyyn aikaan. Ei muuta kuin ehdotuksia pelin...
Niin, se on tiedossani, että ainakin etuteltan puheita luetaan hyvinkin ahkerasti. Harvat sinne vaan kirjoittelevat. Minusta on yksi lysti esiinnytäänkö nimellä vai nimimerkillä. Se vaan minua askarrutti tuo arvonimityskuvio. Näköjään täytyy repostella 100 kirjoitusta ennenkuin saa ylennyksen jäsenestä täysjäseneksi. Ja jos arvaan, niin senioriksi ylennyn 500 kirjoituksen jälkeen.
Eihän tuolla muuta merkitystä ole kuin se mitä itsekukin noista on mieltä. Eihän nuo 'tittelit' sinänsä näytä tottuneelta mitään painavan, mutta sellaisia ihmisiä voipi löytyä hyvinkin paljon, jotka kokevat, olettavat, että tulokas on kuin alokas ja Kenraali on Kaikkien Seniorien Ylikaveri - ja aina oikeassa. Mulla on tuosta asiasta enempikin tietoa, sillä tunnen muutamia tällekin saitille kirjoittavia, jotka selkeästi kertovat, että niin ja niin kauan täällä heilunut tyyppi on oikeassa, kun sillä on tuota kokemusta.
Jos nyt sitten jotain ehdottaisin, niin antaa olla näin.
Enivei, kun tuonne pohjoiseen ei nyt sadetta pitämään viitti lähteä, niin sainpas vaimon ylipuhutuksi ens viikolla Hungaroringille
kun ei ihan keretty Hockenheimiin. Katsoin reitin Viamichelinistä, ja ylättäen Hungagoringille on Tallinnasta nelisensataa kilometriä vähemmän matkaa, n.1600 km.
sipu:
Captainkidd ....toivotelen nyt jo hauskaa
ja turvallista reissuu
sekä mukavia ilmoja
sellaisi mistä pidätte :)
K.E.V:
Hyviä reissuja + kirjoittele ahkerasti niin saat statusta. Mikäli kaipaat. Meille kaikille se ei ole tärkeää 8)
Jushi69:
No kaikesta huolimatta mun mielestä tämän saitin elinehto ja suola onkin juuri modet kun taas varjosivuilla ei ole minkään näköistä moderointia tai ainakaan ei ollut silloin kun viimeksi vierailin nimettömänä siellä.Sama meno jatkui :'( :'(
Toivon capteeni että kirjoittelet jatkossakin etkä tuijota noita viestimääriä...Itse kkään en ole erityisesti yrittänyt kasvattaa niitä pääsemällä jollekin tietylle tasolle vaan ne on kasvanut ihan sillä että olen vastaillut ja aloittanut itselle tärkeän ketjun muodossa.Itsekin hämmästyin kun yhtäkkiä olikin 500 viestiä täynnä.. Thumb
Näin helppoa se on.. :)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta