Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Automaatilla vetäminen.

<< < (3/4) > >>

Matu_68:
Kävin testaamassa tyhjää vaunua (Solifer 550) ja turbiinin lukittui alle 80km nopeudessa.
Ajelin vakkarilla 83km/h ja ei heittänyt luistamaan tai vaihtanut penemmälle vaikka tuli pieni mäkikin vastaan..
Eli toimii  :D

putkimies:

--- Lainaus käyttäjältä: Matu_68 - 13.07.2012     kello on 22:03 ---Kävin testaamassa tyhjää vaunua (Solifer 550) ja turbiinin lukittui alle 80km nopeudessa.
Ajelin vakkarilla 83km/h ja ei heittänyt luistamaan tai vaihtanut penemmälle vaikka tuli pieni mäkikin vastaan..
Eli toimii  :D

--- Lainaus päättyy ---
Juu, juuri noin se toimii. ...Mutta jos ajat oikein mäkistä tietä, esim vanhaa Turku-Hki tietä mäkistä osuutta D asennolla ja vakkarilla niin vaihtaa joka nyppylässä ylös ja alas. Niitä nyppylöitä taitaa olla siinä matkalla siinä muutamia satoja.  ;)

migel:
En tiedä eurotomaateista,mutta ainaski jenkkilaatikot on hyvä varustaa lisälauhduttimella. Muutoin lämmöt nousee ja aski voi kyrvähtää.......

Itse kuitenkin valitsisin tomaatin vetovehkeisiini, niin mukavaa se on se ajo. Vanha isäni kun on"perinyt" minulta nuita automaattilaatikoil la varustettuja kulkupelejä ei oikein halua enään manuaalilla ajella, niin tyytyväinen hän on automaattilaatikoih in!

Mutta tietty näissäkin on aina kaksi koulukuntaa,,,,,,,,,,,,,,,

Jushi69:
No nyt olen vetänyt vaunua n.700 km D-asennossa ja isompiin mäkiin pykältänyt pienempää.Hyvin tuntuu tulevan perässä ja nyt kun laitan tuon D niin polttoainettakin kuluu huomattavasti vähemmän.Kulutus on ollut tietokoneen mukaan n.12.7 litraa.Itse pelkäsin suurempia lukemia.Kun tuo Kabe on kuitenkin melko tylppänokkanen ja se leveämpi malli.Marssivauhti on n.90-95km/h tienoilla.
Kai sitä tälleen pitää mennä.

Kare:

--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 28.07.2012     kello on 16:25 ---No nyt olen vetänyt vaunua n.700 km D-asennossa ja isompiin mäkiin pykältänyt pienempää.Hyvin tuntuu tulevan perässä ja nyt kun laitan tuon D niin polttoainettakin kuluu huomattavasti vähemmän.Kulutus on ollut tietokoneen mukaan n.12.7 litraa.Itse pelkäsin suurempia lukemia.Kun tuo Kabe on kuitenkin melko tylppänokkanen ja se leveämpi malli.Marssivauhti on n.90-95km/h tienoilla.
Kai sitä tälleen pitää mennä.

--- Lainaus päättyy ---

Terve!

D:llä on menty, automaatti vaihtaa pienemmälle tarpeen mukaan. Vakkarin kanssa polttoaine lukemat suunnilleen samaa luokkaa.
Tosin viimeaikoina on kulettu tolla volkkarilla ja se on manuaali ja ainetta kuluu n. puolitoista ämpäriä/ 100km :(

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View