Tekniikkakeskustelut > Jääkaapit

Electrolux hiiteen, tilalle kompressori kaappi mutta mistä edullisesti

<< < (70/77) > >>

Leader dog:
Isothermissä on vakiona salpa / lukitus ovessa, no se on alunperin sunniteltu venekäyttöön ja ei pelkää pieniä "heittoja" , aiemmin oli edellinen Isothermi muskeliveneessä ja se kesti melkoisen paukutuksen hienosti, mutta ouluita oli turha heti aukoa, meinasi vaan puskea vaahtoa....no se oli ennen ja nyt mennään suht tasaseen; maalla, merellä ja ilmassa.

LunaNegra:
Kyllä mä olen niin tyytyväinen tähän Paneeli + Invertteri + Kompurakaappi yhdistelmään et oksat pois! Ei tän huolettomampaa systeemiä oo minulle.  Thumb

HiTec:
Eiköhän tuo tekniikka rupea olemaan jo sen verran koulittua, että se rupeaa jo syrjäyttämään näitä kaasukaappeja uusasennuksissa. Ja onhan se "muodikkaan vihreää" kun on jääkaapille se uusiutuvaa energiaa kaappaava paneli katolla, eikä CO2-tuottavaa pulloa tuota varten tartte tyhjennellä. Ja onhan noissa potkuakin hieman toiseen malliin, jäähtyy nopeammin ja pitää sen kylmänsäkin helpommin jopa hellekeleissä 8)

Stara:
Onko tuon paneelin tuotto riittänyt hyvin myös talvisaikaankin?

--- Lainaus käyttäjältä: LunaNegra - 23.05.2015     kello on 07:04 ---Kyllä mä olen niin tyytyväinen tähän Paneeli + Invertteri + Kompurakaappi yhdistelmään et oksat pois! Ei tän huolettomampaa systeemiä oo minulle.  Thumb

--- Lainaus päättyy ---

LunaNegra:

--- Lainaus käyttäjältä: Simasuu - 23.05.2015     kello on 09:22 ---Onko tuon paneelin tuotto riittänyt hyvin myös talvisaikaankin?

--- Lainaus päättyy ---

En tiedä koska en käyty autoa kuin kesäisin. Eli kuten totesin toimii minun käytölläni mutta ei sovellu kaikille. Eli olen irti tolppasähköstä max viikon kerrallaan ja matkustelen vain kesäaikaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View