Tekniikkakeskustelut > Jääkaapit
Electrolux hiiteen, tilalle kompressori kaappi mutta mistä edullisesti
perho-ukko:
Sitten on huomioitava autokäytössä kompura kaapin tuottaman lämmön poisto,tuuletus,mutta olen huomannut tuossa pakastimessa hyvänkin puolen,monesti syksymyöhällä yöllä on jo viileää,pakastimen tuottama hukkalämpö riittää hyvin,ainakin tuossa Severissä,lauhdittimet on kyljissä,ja vapaassa tilassa !
Turhan Höpöttäjä:
Minulla on ollut nyt kompura kaappi ihan oikeassa käytössä. Puskassa ollessa 300Ah:n akut on aamulla hyvin vajaat. Joten huomasin että leiriydyttässä ilman ulkopuolista virtalähdettä, invertteri pois käytöstä. Sitten taipaaleelle lähtiessä invertteri päälle. Mielestäni ei ainona jääkaappina kompurakaappi ole oikea ratkaisu. Juomakaappina on minulla. Elikkä sama minulle jos aamulla on juomat pari astetta lämminneet. Nyt juuri, kun ollaan piuhassa, invertterin jäähdytyspuhallin pyörii silloin tällöin. Jääkaappi on A-luokkaa. ::)
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 15.06.2013 kello on 20:48 ---Minulla on ollut nyt kompura kaappi ihan oikeassa käytössä. Puskassa ollessa 300Ah:n akut on aamulla hyvin vajaat. Joten huomasin että leiriydyttässä ilman ulkopuolista virtalähdettä, invertteri pois käytöstä. Sitten taipaaleelle lähtiessä invertteri päälle. Mielestäni ei ainona jääkaappina kompurakaappi ole oikea ratkaisu. Juomakaappina on minulla. Elikkä sama minulle jos aamulla on juomat pari astetta lämminneet. Nyt juuri, kun ollaan piuhassa, invertterin jäähdytyspuhallin pyörii silloin tällöin. Jääkaappi on A-luokkaa. ::)
--- Lainaus päättyy ---
En kommentoi!
4ntti:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 15.06.2013 kello on 20:48 ---Minulla on ollut nyt kompura kaappi ihan oikeassa käytössä. Puskassa ollessa 300Ah:n akut on aamulla hyvin vajaat. Joten huomasin että leiriydyttässä ilman ulkopuolista virtalähdettä, invertteri pois käytöstä. Sitten taipaaleelle lähtiessä invertteri päälle. Mielestäni ei ainona jääkaappina kompurakaappi ole oikea ratkaisu. Juomakaappina on minulla. Elikkä sama minulle jos aamulla on juomat pari astetta lämminneet. Nyt juuri, kun ollaan piuhassa, invertterin jäähdytyspuhallin pyörii silloin tällöin. Jääkaappi on A-luokkaa. ::)
--- Lainaus päättyy ---
Minkä tehoinen kaappi? Kyllähän tuollaisella akustolla pitäisi yön selvitä jos akut ovat kunnossa.
JPVäisänen:
--- Lainaus päättyy ---
Eli sulla on 220VAC kaappi,ei "aito" 12VDC kaappi?
Mulla pörräs (kuten tässä ketjussa tuli ilmi) 100Ah vanhalla starttiakulla sisätiloissa 12V kompressorikaappi 3-4 vrk ilman akun latausta.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta