Tekniikkakeskustelut > Jääkaapit
Electrolux hiiteen, tilalle kompressori kaappi mutta mistä edullisesti
migel:
Näytti tuo Waeco olevan myös Dometicin yhtiöryppäässä,vaan kuka mahtaa olla Suomessa jälleenmyyjä?!
Eikun kuukkelia kehiin!!!
migel:
Ebaystä näytti löytyvän halvimmillaan englannissa,mutta en tiedä mitä rahdit sieltä maksavat. Saksasta löytyi sitä pientä arkkumallia,31ltr, 399e.
Kaapit halvimmillaan enklannissa 700-800e
pamaus:
--- Lainaus käyttäjältä: putkimies - 27.01.2013 kello on 22:56 --- Tavallisesta kotijääkaapista puuttuu mm. oven salpa, jolla ovi lukitaan kiinni, ja myös tuuletusrako asentoon lukitus hoidetaan samalla salvalla.
--- Lainaus päättyy ---
Ikeasta saa noita oven salpoja
http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/80108935/
Toimii erinomaisesti. Ei tarvitse kuin yksi. Aina on pysynyt jääkaapin ovi kiinni.
Ja tuuletusrako saa samalla salvalla. Paljon säätö mahdollisuutta.
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 27.01.2013 kello on 22:38 ---Alkuperäiseen aiheesseen liittyen,kasukaappiin kyllästynyt! Ei toimi ajon aikana,sammuu! On tässä vuosien aikana,(28 vuotta),kokeiltu vaikka mitä,suojauksia laitettu ritilöihin,mikään ei auta,kiitti mulle riitti !! >:(
--- Lainaus päättyy ---
Et sitt oo toiminu mun ohjeen mukaisesti.. kaikissa kulkineiss mist oon korjannu tuon ongelman on sen jälkeen pelannut..
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: Lahti32 - 28.01.2013 kello on 00:40 --- Mutta homma ei onnistu jos aletaan rakentamaan invertterin perään jääkaappeja ym sellaista joka vaatii invertterin jatkuvaa päälläoloa. Sepä syö joutessaan yhtä paljon kuin Waecon jääkaappi.
--- Lainaus päättyy ---
En halua mitenkään väheksyä vaekon hienoutta, se on energia pihi.
Mutta tekniikka kehittyy , mun 1000W invertteri ottaa tyhjäkäynti virtaa 50mA kun ei ole kuormaa ja invertteri on päällä, hyöty suhteeksi lupaavat yli 96%.. sen peräss normi nyky kaappi ni päästään aivan yhtä hyvään lopputulokseen..
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta