Tekniikkakeskustelut > 230 voltin järjestelmä

Kwh mittari

<< < (7/8) > >>

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa -  9.03.2011     kello on 18:55 ---Ei minulta koskaan ole kysytty että mitä aiotaan käyttää sähköllä vaan se on se 5 euroa kuluttipa sitten sähköä kahvinkeittimeen tai mihin sitä sitten itse kukin käyttääkään.

Ja lämmitetäänhän sitä vettä sähköllä.

--- Lainaus päättyy ---


--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea -  9.03.2011     kello on 19:01 ---No kukin tekee tyylillään nämäkin asiat. :D

--- Lainaus päättyy ---

Siis tekee tyylillään mitä ? Jos mennään leirintäalueelle ja tyttö kysyy otetaanko sähköä niin eihän siinä vaiheessa tiedetä mitä käytetään ja kuinka paljon vaan sanotaan että otetaan ja mikäli auton katolla on ilmastointilaite niin tottakai se laitetaan päälle mikäli on tarvetta ja käytetään mikroa, lämmitetään pesuvesi ja katsotaan telkkaria, mitä vielä ?


Turhan Höpöttäjä:
Kyllä minulla kaasun kulutus loppuu välittömästi, kun tulen leirintä alueelle jossa maksan erikseen sähköstä.  No joskus käytän kaasuliettä jos en viitsi kaivella esiin sähkö levyä. :D

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä -  9.03.2011     kello on 19:24 ---Kyllä minulla kaasun kulutus loppuu välittömästi, kun tulen leirintä alueelle jossa maksan erikseen sähköstä.  No joskus käytän kaasuliettä jos en viitsi kaivella esiin sähkö levyä. :D

--- Lainaus päättyy ---

Juuri näin.  :D

vesako:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä -  9.03.2011     kello on 19:24 ---Kyllä minulla kaasun kulutus loppuu välittömästi, kun tulen leirintä alueelle jossa maksan erikseen sähköstä.  No joskus käytän kaasuliettä jos en viitsi kaivella esiin sähkö levyä. :D

--- Lainaus päättyy ---

Näin varmaan jokainen toimii.
Ainakin minä.

Dorotea:

--- Lainaus käyttäjältä: vesako -  9.03.2011     kello on 19:48 ---Näin varmaan jokainen toimii.
Ainakin minä.

--- Lainaus päättyy ---

Minä en, sillä esim. jääkaapin pidän kaasulla päällä koska se on tehokkaampi jäähdyttämään kuin sähkö. Sähkölevyä ei vaunussa ole koskaan edes ollutkaan. Sitä varten siellä on kaasuhella. Sen paremmin kuin sähkögrilliäkään.

Kahvikeitintä käytetään ja sekin hankittiin vaunuun vasta muutama vuosi sitten.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View