Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Nettinopeus
kimi:
Piti kokeilla johdon kautta
Jushi69:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 21.12.2013 kello on 21:27 ---Piti kokeilla johdon kautta
--- Lainaus päättyy ---
Uskotaan... Thumb ;D
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 21.12.2013 kello on 21:20 ---Oletko kokeillut mokkulaa sijoittaa eri paikkaan koska on suuri merkitys moisella...
--- Lainaus päättyy ---
Joo olen...
Täällä HSDPA, elikä nopeutettu 3G raja-alue on 100m päässä. Tämä siis Elisalla. Puolen metrin siirto jo tuplaa nopeuden.
Toisessa kännyssäni on Soneran 3G ja sillä pääsee samassa paikassa 10 megan nopeuteen. Siksi olen toiveikas tuon Soneran 4G:n kanssa. Tuohon tulevaan 4G mokkulaan saa kaiketi lisäantenninkin.
Jushi69:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 21.12.2013 kello on 21:33 ---Joo olen...
Täällä HSDPA, elikä nopeutettu 3G raja-alue on 100m päässä. Tämä siis Elisalla. Puolen metrin siirto jo tuplaa nopeuden.
Toisessa kännyssäni on Soneran 3G ja sillä pääsee samassa paikassa 10 megan nopeuteen. Siksi olen toiveikas tuon Soneran 4G:n kanssa. Tuohon tulevaan 4G mokkulaan saa kaiketi lisäantenninkin.
--- Lainaus päättyy ---
Ja jos sen saat ikkunan taakse lisäpiuhalla oletetun linkin puolelle niin kaikki on tehty. Jos ikkunaan sijoitat antennin niin vaimentaa n. 2 dB tehoa joten aina kannattaa laitaa ulkopuolelle. Thumb
arska100:
http://www.speedtest.net/my-result/3180697479
Meillä on 100 meganen dna kaapeli linja mutta wifi langaton antaa ulos vain 72 megaa. Pöytäkoneessa antaa kyllä tuon 90-100 megaa..
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta