Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Nettinopeus
Jushi69:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 21.12.2013 kello on 18:56 ---
Langattomana noin
--- Lainaus päättyy ---
Mikäs yhteys sulla on. ::)
Millä kannettavalla mittaat.
No tietty jos ajattelee että mulla maximi 30 megaa ja mulla parraillaan tulee 24 megaa niin prosentuaalisesti mulla taitaa olla parempi saanti.
Voipi olla että mullakin on ensi vuonna 100 meganen kounhan tarjoukset tulee..
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 21.12.2013 kello on 20:42 ---Mikäs yhteys sulla on. ::)
Millä kannettavalla mittaat.
No tietty jos ajattelee että mulla maximi 30 megaa ja mulla parraillaan tulee 24 megaa niin prosentuaalisesti mulla taitaa olla parempi saanti.
Voipi olla että mullakin on ensi vuonna 100 meganen kounhan tarjoukset tulee..
--- Lainaus päättyy ---
DNA Welho kaapeli 100/10 ja läppäri Lenovo T 400.
Nyt liikkuu liukkaasti näemmä, linjoilla tilaa
Jushi69:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 21.12.2013 kello on 21:03 ---
DNA Welho kaapeli 100/10 ja läppäri Lenovo T 400.
Nyt liikkuu liukkaasti näemmä, linjoilla tilaa
--- Lainaus päättyy ---
No on liukasta kyl... Thumb
Mahotonta bittivirtaa.. Thumb
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 21.12.2013 kello on 20:42 ---Voipi olla että mullakin on ensi vuonna 100 meganen kounhan tarjoukset tulee..
--- Lainaus päättyy ---
Pahaa pelkään, että tulevaisuudessa rajoittamattomia nettiyhteyksiä vähennetään ja tilalle tulee datamäärään perustuva maksu.
Sonerahan ruotsalaisomistukse ssa tätä tuntuu vääntävän.
Itse tilasin tänään pitkin hampain 50 megaisen rajoittamattoman mobiililaajakaistan Soneralta 4G mokkulan kera. Katsotaan nyt sitten, jos sillä pääsis johonkin 10 megaan täällä perämettällä. Muilla palveluntarjoajilla ei tällaista vaihtoehtoa edes ole tänne. Soneralta saisi ainoana kiinteänkin laajakaistan, mutta maksaa paljon, kun haluaisivat langat hävittää.
Tuskin tulee enää aikaa nykyiselle 2 megan rajoittamattomalle liittymälle 2€ kuukausimaksulla. Tälläkin tosin teoriassa pääsee yli 20 megaan. Parhaimmillaan hiljaiseen aikaan pääseekin hurjaan melkein 5 megan nopeuteen.
Jushi69:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 21.12.2013 kello on 21:17 ---Pahaa pelkään, että tulevaisuudessa rajoittamattomia nettiyhteyksiä vähennetään ja tilalle tulee datamäärään perustuva maksu.
Sonerahan ruotsalaisomistukse ssa tätä tuntuu vääntävän.
Itse tilasin tänään pitkin hampain 50 megaisen rajoittamattoman mobiililaajakaistan Soneralta 4G mokkulan kera. Katsotaan nyt sitten, jos sillä pääsis johonkin 10 megaan täällä perämettällä. Muilla palveluntarjoajilla ei tällaista vaihtoehtoa edes ole tänne. Soneralta saisi ainoana kiinteänkin laajakaistan, mutta maksaa paljon, kun haluaisivat langat hävittää.
Tuskin tulee enää aikaa nykyiselle 2 megan rajoittamattomalle liittymälle 2€ kuukausimaksulla. Tälläkin tosin teoriassa pääsee yli 20 megaan. Parhaimmillaan hiljaiseen aikaan pääseekin hurjaan melkein 5 megan nopeuteen.
--- Lainaus päättyy ---
Oletko kokeillut mokkulaa sijoittaa eri paikkaan koska on suuri merkitys moisella...
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta