![]() Tuonlaista meikäläisellä tuuppaa ja tyytyväinen olen ollut kun parempaakaan ei ole mahdollista saada. Siis langallinen 10/1 lankaliittymä. Monenkin operaattorin mokkuloita on kokeilussa ollut ja yleensä nopeudet jäävät 10%:iin tuosta. Sattuneesta syystä kun kun tänne syrjäkylälle ei 3G kunnolla yllä. "Paras" nopeus oli DNA:n mokkulalla download 126kbit/s ja bing 2350ms ![]()
Ei tännekään korpeen saa nopeampaa lankaa kuin 8/1, mutta onneksi 4G sentään kuuluu tänne asti ![]() No eiköhän noilla nopeuksilla ne iltalehdet ja sanomat lueta...
![]() Käsittääkseni itseni lisäksi ei paljon ole nettipelaajia jotka kaipaa nopeita yhteyksiä.. ![]() ![]() Muistuttaa tämä ketju kellä on kylän suurin kypärä.. ![]() Sattuneesta syystä kun kun tänne syrjäkylälle ei 3G kunnolla yllä. Verkon maksiminopeudella.. http://www.speedtest.net/my-result/3122941983 Päivän hesarissa oli etusivu mainos missä Sonera lupaa melkein kaikille 4G nopeuden asuinpaikkakunnille en . 3v periodilla 95% asukkaista.
Saas nähdä toteutuuko ja millä aikataululla. Ja kaikki muutkin operaattorit tietenkin laajentavat ja täydentävät verkkoaan samalla tahtia. Saunalahden 3G:Mistäs nuo saa näkyviin? terveisin "tumpelo" Kirjoita hakuun ookla ja odottele hieman ja ohjeen mukaisesti aloitat. Homma hoituu automaattisesti!
Tässä Winen huippuarvot, nooh uudessa huushollissa sitten kiinteä laajakaista. Mutta yllättävän tyydyttävästi tällä dna:n mokkulalla 3G:ssä tulee toimeen. Kertakaikkiaan ihan pärjäilee ja kuvatkin latautuvat hyvin, ei suurempia ongelmia. Itse pienennän GIMPillä lähettämäni, jos käyttämäni alusta ei niitä automaattisesti tee. JOU!
Mistäs nuo saa näkyviin? terveisin "tumpelo" http://www.speedtest.net/ ![]() Parempi kuin eilen. ![]() On tainnut DNA parantaa tarjontaansa, vaikka kypä ei mennyt vieläkään rikki. Ei passoo laittoo, ettei kainuussa lähe tukka
![]() Näyttää ainakin ahistavan ja kovaa erästä. ![]() Täällä meijän perällä nuoriso on naamakirjassa kun ei pääse väliin ollenkaan.
![]() ![]() Olen vähän rivakammassa W lan verkossa kiinni. Tuosta ei pitäisi jumittaa. Orgin sivut aukeaa aika tavalla viiveellä, siis n 15s. Voinkos tähän vaikuttaa omilla asetuksillani. Win 7 ja HP EBook 8540w Olen vähän rivakammassa W lan verkossa kiinni. Kannattaa kokeilla toisella selaimella, esim. chromella. Viimeksi kun kokeilin orgin palvelimen nopeutta, latasi se 37MB/s vauhdilla, eli noin kolme kertaa nopeampi kuin sinun yhteytesi on. Että ei pitäisi siitä olla kiinni. |