Matkailukeskustelut > Lappi
Saariselkä Neste! Vesitankin täyttö 2,50e? Karttakaa!
bürre:
--- Lainaus käyttäjältä: Kare - 7.06.2012 kello on 01:00 ---Viimekesänä elokuun puolessa välissä Utsjoella koppiauton vesitankin täyttö n. 60 l 5€ (Tankkasin myös K-kaupan mittarilta, vettä sai kaupan takaovelta letkusta) Olin tyytyväinen kun sain vettä Thumb Thumb.
Ihmettelen oikeesti, miksi kaikki pitäisi saada ilmaiseksi :( .
Varmaan palveluita tulis paremmin saatavaksi, jos olisimme valmiita niistä maksamaan käypäsen hinnan.
--- Lainaus päättyy ---
Samaa mieltä, 2,5e kuulostaa ihan kohtuukorvaukselta jos sillä saa vesitankin täyteen, vielä jos wc-tyhjennys onnistuisi samaan hintaan... En jaksaisi kyllä henk.koht rutista tuollaisista hinnoista, enemmänkin toivoisin että yleistyisi tuollaiset paikat ja olisi enemmän tarjontaa, eivätkä varmasti yleisty jos vain rutisemme että kaiken pitäisi olla ilmaista.
Turhan Höpöttäjä:
Saa nähdä miksi tämä karavan touhu viellä menee. Ihmiset ajelee kaliilla kulkimilla ja kaikki pitää olla ilmaista. Puskaparkissa yövytään ja ilmaiset vedet vaaditaan ja paskasäliö tyhjennetään palkkioksi. Muut tankkaa ja sillä siisti. Mutta karavaanari vaatii kylkiäisiä. Olen ihmetellyt, mistä johtuu että puomit on ilmestyneet monelle pistotielle, ensin pohjoisessa ja nyt jo muuallakin. Tästä olen haastellut aiemminkin, että pikku hiljaa pää tulee vielä vetäjien käteen. ::) :( :(
juuso8:
On se vedestä aika paljon, varsinkin, kun siihen ei liity mitään palvelua, tai vastuita. >30 € motti.
Kyllä minä välttäisin tuollaista paikkaa ihan tuostakin syystä, tai tulisin siellä hyvin hintatietoiseksi.
Yleensa kiskonta menee läpi hinnaston ja kaikki on kallista. ;D
ihaa:
1 €uro tai 2 €uroa olisi sopiva hinta mielestäni vessan tyhjentämiseen ja veden lisäämiseen jo pelkän helpon maksettavuuden takia, tuon summan maksan mielelläni jos se vaan olisi joka huoltoasemilla mahdollista, ei tarvitsisi miettiä mistä löytää tyhjennys/täyttöpaikan.
joo o:
Pari euroa puhtaasta vedestä ei ole paljon. Yhtä tärkeä reissulla kun kulkimen polttoaine (jokta voi sanoa jo kalliiksi), sitä saa vesilitran hinnalla aika pienen tilkan :P :-* :laugh: :o ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta