Matkailukeskustelut > Lappi
Saariselkä Neste! Vesitankin täyttö 2,50e? Karttakaa!
"Masi":
Täällä belgiassa kuten myös saksan puolella on yleinen hinta vedelle 10 senttiä / litra.
Eli kyllä sitä muuallakin osataan velkoa, mutta eihän tuota mene viikossa kun ehkä kolmesataa litraa korkeintaan.
Joten ei se paha ole.
"Masi":
Siis 10 senttiä kymmenen litraa
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 7.06.2012 kello on 08:29 ---Saa nähdä miksi tämä karavan touhu viellä menee. Ihmiset ajelee kaliilla kulkimilla ja kaikki pitää olla ilmaista. Puskaparkissa yövytään ja ilmaiset vedet vaaditaan ja paskasäliö tyhjennetään palkkioksi. Muut tankkaa ja sillä siisti. Mutta karavaanari vaatii kylkiäisiä. Olen ihmetellyt, mistä johtuu että puomit on ilmestyneet monelle pistotielle, ensin pohjoisessa ja nyt jo muuallakin. Tästä olen haastellut aiemminkin, että pikku hiljaa pää tulee vielä vetäjien käteen. ::) :( :(
--- Lainaus päättyy ---
Thumb Thumb
vippe:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 7.06.2012 kello on 08:29 ---Saa nähdä miksi tämä karavan touhu viellä menee. Ihmiset ajelee kaliilla kulkimilla ja kaikki pitää olla ilmaista. Puskaparkissa yövytään ja ilmaiset vedet vaaditaan ja paskasäliö tyhjennetään palkkioksi. Muut tankkaa ja sillä siisti. Mutta karavaanari vaatii kylkiäisiä. Olen ihmetellyt, mistä johtuu että puomit on ilmestyneet monelle pistotielle, ensin pohjoisessa ja nyt jo muuallakin. Tästä olen haastellut aiemminkin, että pikku hiljaa pää tulee vielä vetäjien käteen. ::) :( :(
--- Lainaus päättyy ---
Thumb Thumb
Juu on se kumma, mitä kalliimpi kulkine/yhdistelmä, sitä enemmän rutistaan hinnoista! Ei se vesi ilmasta ole sille huoltoaseman pitäjällekkään..sek u maksaa siitä sen jätevesiosuudenkin. .No niin on meit moneen junaan..
Duster:
Jos haluaa nk. ilimaista vettä, on hankittava sellaiset laitteet kulkimeensa jotta veden voit ottaa vaikka järvestä.
Silloin ei tarvitse maksaa veden ottamisesta, mutta maksaahan nuo suodattimetkin..... .
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta