Tekniikkakeskustelut > Kaasulaitteet

Taloudessa kahdenlaisia kaasupulloja...vinkkejä?

<< < (5/21) > >>

tsahkali:
Pojat puhuu aidoista ja seipäistä.... Älkää tapelko.  On siis olemassa 'pullonhattuja' joissa EI ole minkäänlaista säädintä. Niihin voi kylkeen kiertää nipan, johon saa klemmarilla letkun ja siitä kaasua vaikka johonkin grilliin, joka ei säätöjä kaipaa.  Siihen voi kiertää myös 30mb säätimen, jolloin kaasua saa vaikka autoon tai vaunuun.

99:
kapteeni ja seppo voivat jatkaa tuon vanhan tiiviste episodin jälkipuintia yksityisviestien avulla, tänne tuo piikittely ei kuulu.

Captainkidd:
Yritellään vain antaa tietoa, kiitos vaan admin huomiostasi...

88k5:
Tämähän oli kapteenilta hyvä vinkki  :D
Tähänkö ei tarvitse väliin mitään nippoja Edit: olihan siitä maininta  - letkurikko (Truma SecuMotion) korkeapaineletku vain ruuvaten kiinni kuin sivuventtilipulloon  Thumb

Eikä riko mitään määräyksiä?

Saisi vaikka kotimaassa käytettyä painoventtiili "terassigrillipulloa" kakkospullona (varalla) - kun m-auton 3-vuodenajan käytöllä on täysi sv-pullo keikkunut mukana vuoden ajan turhan panttina.. Ihan hyvin voisi vajaa grillipullo olla mukana kun pari päivän sisällä kuitenkin liikahdetaan, ja saa joissa sv-pullon vaihdettua..

perho-ukko:
 Jos minäkin sanoisin jotakin : Minulla on ,(tai en tiedä onko enää),niin,oikeudet kaasulaitteiden koeponnistukseen,ja niiden hyväksymiseen. Kun muutetaan alkuperäisen kaasujärjestelmän rakennetta,(on pullon vaihto päältä painettavaksi),aina pitää tehdä tarkastus,ja siitä pöytäkirja raportti,että olkaa varovaisia,vahingon sattuessa voi olla selittämistä,tarkastus pöytäkirja turvaa selustan; Minä en hyväksy,(lyö leimaa) ennen koeponnistusta !! Olen puhunut !!!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View