Tekniikkakeskustelut > Primus

Primuksen sytytys toimii huonosti akulla

<< < (11/12) > >>

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 -  8.03.2011     kello on 20:14 ---Minun olisi pitänyt kirjoittaa " sen puikkon ulkovaippa".

--- Lainaus päättyy ---

Mua hämäsi tietenkin se kun kuvassa oli mainittu keraaminen puikko.

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko -  8.03.2011     kello on 20:28 ---Mua hämäsi tietenkin se kun kuvassa oli mainittu keraaminen puikko.

--- Lainaus päättyy ---

Koko toimintaidea perustuu siihen keraamiseen puikkoon. ;)

-------:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 -  8.03.2011     kello on 20:05 ---Aivan oikein ei jaksa kun virta on noin 60mAmpeeria.

--- Lainaus päättyy ---

Arvatkaa oonko miettinyt pääni puhki tuon asian suhteen ja nyt ratkes kun kysyy.  ;D

Eli pinni 3 vetopuoli huijasi minua, koska siihen oltiin piiretty pitemmästi käämiä kuin pinni 2 pito käämiin..  ;) mitkä on vastus arvot kyseisille pito ja veto puolella, yritin ettiä ja en löytänyt.

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: Viemäs -  8.03.2011     kello on 20:35 ---Arvatkaa oonko miettinyt pääni puhki tuon asian suhteen ja nyt ratkes kun kysyy.  ;D

Eli pinni 3 vetopuoli huijasi minua, koska siihen oltiin piiretty pitemmästi käämiä kuin pinni 2 pito käämiin..  ;) mitkä on vastus arvot kyseisille pito ja veto puolella, yritin ettiä ja en löytänyt.

--- Lainaus päättyy ---

Vetokäämi on noin 5 ohmia ja pitokäämi noin 230 ohmia. ;)

nieppi:
Kiitoksia neuvoista!
Laitoin uuden pyrostaatin ja ny pannu toimii jälleen niinku pitääkin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View