Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa

Reitti ehdotuksia pohjoseen menijälle

<< < (6/20) > >>

perho-ukko:
 Vaan mikäpä minä olen neuvomaan toisia,jokainen löytää oman reittinsä,ja matkan kohteen,samoin "puskaparkkinsa" !!

perho-ukko:
 Vielä näistä Lapin selkosista,on tullut kierrettyä muutakin kuin"tahkoa",neuvon kyllä asiallisiin pyyntöihin paikoista ja niihin liittyviin paikkoihin Lapista(kalastus,ja retkeily),!!!

joo o:
Näitä jatkuvia ylä ja alamäkiä välttäisin välilläTampere- Jyväskylä. Varsinkin ne ylämäet :-* :-* Eli hevosta pitäis vaihtaa ;D Rannikkoa noustessa on paljon mukavampi kiivetä kohti pohjoista.

RR:
Emmää mitään tiedä, mutta minusta nelostietä ajaessa lappi alkaa sodankylästä pohjoseen päin ajaessa, ja vitostietä ajaessa kemijärvellä. Syytä en osaa sanoa, kai se kiire loppuu ympäriltä.

vaikka taitaa se vitonen loppua ennenkuin nelosta ajaessa lappi alkaa...

Vesseli:
Olisin piirtänyt pari reittivaihtoehtoa, mutta kone herjaa punaisella, että ei ole turvallista avata Google-karttoja. Onkohan toisilla vastaavaa ongelmaa. Kun ei tiedä, mihin kohtaa Jäämeren rannalle olet menossa, niin huono on antaa vinkkejä. Itse jos olisin menossa, niin suunta kohti Kajaania, sieltä Paltamo -> Rovaniemi -> Kittilä -> Hetta -> Kautokeino -> Alta, joka jo on Jäämeren rannalla tosin vuonon pohjukassa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View