Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa

Reitti ehdotuksia pohjoseen menijälle

<< < (3/20) > >>

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 25.05.2012     kello on 21:36 ---Vähissä on reitit kiireiselle "lomailijalle" pohjoiseen. Mutta jos ei ole lähtenyt ajosuoritusta tekemään, niin paikkoja ja tieltä syrjään poikkeamis juttuja, on niin paljon että saattaa ulkomaan matka-ajot unohtua.      ...Niin, no, näissä ei sitten ole mitään kehumista.  ::) ;D

--- Lainaus päättyy ---
Näin on !! ;D Mutta kun kysyttiin !! ;D ;D!

joo o:
Tässä minun reittini. Thumb

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: joo o - 25.05.2012     kello on 22:23 ---Tässä minun reittini. Thumb

--- Lainaus päättyy ---
Nopea reitti,jos on kiire,mutta tylsä !! ;D

joo o:
Tylsää ei ole ollut muuta kuin Rovaniemen ja Saariselän välillä nämä 10 km välein olevat kyltit. Ei auta muuta kuin ajaa ja hörpätä kahvia välillä ;D ;D Kun siellä ei paljon minihameisia ihmisiäkään näe................ ;D ;D Pyöräkelkalla mennään jos joku liikkuu ;D ;D

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: joo o - 25.05.2012     kello on 22:32 ---Tylsää ei ole ollut muuta kuin Rovaniemen ja Saariselän välillä nämä 10 km välein olevat kyltit. Ei auta muuta kuin ajaa ja hörpätä kahvia välillä ;D ;D Kun siellä ei paljon minihameisia ihmisiäkään näe................ ;D ;D Pyöräkelkalla mennään jos joku liikkuu ;D ;D

--- Lainaus päättyy ---
Minä sitten vihaan niitä Pohjanmaan lakeuksia,Kemiin saakka,puskia ja peltoja,en viihtyisi siellä !!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View