Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

Vieä kerran inverttereistä

<< < (2/6) > >>

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: 99672 - 15.05.2012     kello on 20:25 ---
Kuvasta ehkä hahmottaa parhaiten eron:

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

Aikas rajoilla mennään, mutta voi ehkä toimiakin kunhan ei pitkiä aikoja käytä.

--- Lainaus päättyy ---
hieno kuva mutta onko lähettäjä varma ett kysees on modifioitu sini aalto invertterin lähtö... miss on se esim 20k hertsin kantoaalto mikä niist yleensä löytyy
lisätty lainaus
'

99:

--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 15.05.2012     kello on 22:16 ---hieno kuva mutta onko lähettäjä varma ett kysees on modifioitu sini aalto invertterin lähtö... miss on se esim 20k hertsin kantoaalto mikä niist yleensä löytyy
lisätty lainaus
'

--- Lainaus päättyy ---

Vastasin kuvalla kysymykseen:

--- Lainaus ---Tiedän mitä on sini- ja kanttiaalto, mutta mitä on tuo modifioitu siniaalto?
--- Lainaus päättyy ---

88k5:
Olisikos tämä lähempänä modifioitua siniä  ;)

MatsOnni:
Mulle riittää oikein mainiosti tiedoksi että modifioitu on jollakin konstilla muokattu kanttiaalto, ja käytännössä tärkeää oli tietää että kaikki mikrot ei sillä toimi. Se riittää maallikolle hyvin. Säätäkää nyt noita kuvia niin mieleisiksenne kuin haluatte :) :) :)

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: MatsOnni - 15.05.2012     kello on 23:01 ---Mulle riittää oikein mainiosti tiedoksi että modifioitu on jollakin konstilla muokattu kanttiaalto, ja käytännössä tärkeää oli tietää että kaikki mikrot ei sillä toimi.

--- Lainaus päättyy ---

Mulle messuilla myyjä sai vakuuteltua aikoinaan että siniaaltoinvertteri on nykyaikaa ja että noilla vanhoilla kanttiaaltoa tuottavilla ei kaikki laitteet toimi, mutta näin jälkiviisaana taisin ostaa turhaan turhan nykyaikaisen invertterin jos suurin osa laitteista kuitenkin toimii myös kanttiaallolla.  ::)

Mitkä laitteet oikeasti tarvitsevat täysin puhdasta ja tasalaatuista siniaaltoa ?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View