Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Saanko esitellä ..
sipu:
Ipsu anna tulla vaan ja jso oikein kenkuttaa
niin ota yv:tä ..olen "kuulolla"
mutta harmi vain ,että sait tuollasta sontaa tuntea nahoissasi >:(
mikä ihme ihmisiä vaivaa
kun pitää olla niin kateellisia joka asiasta
en vaan ymmärrä
en sitten millään :o
Alan:
Kyllä kannattaa avautua, kun harmittaa joku asia. Helpottaa kummasti.
Nettifoorumeita löytyy kyllä ihan käsittämättömän huonojakin, jotkut kaverit joskus pistäneet parhaita paloja omiin harrastuksiinsa liittyen. Yksi riemastuttavammista lienee ollut hevostalli.net. ;D
Ite ei vaan viitti jakaa avautumisiaan moniin suuntiin, kun mulla se avautumispalsta on ollut olemassa jo vuosikausia muualla.
Mutta niin vaan on osuva tuo Sipun avaus.
vippe:
--- Lainaus käyttäjältä: Ipsu - 8.05.2012 kello on 23:21 ---
Pitipä purkaa suurin kiukku taas johonkin, jottei miehen niskaan kaadu ::)
--- Lainaus päättyy ---
mies..tuo ihanuus..ei kyllä aina käsitä, miten me naiset "purnataan (lue: suolletaan vit****ukset)" juuri siinä kohtaa missä asia on purnattava. Mun mies ottaa itteensä, vaikka syy ei olisi missään nimessä hänen, kun mun mielestä jokin asia purnuttaa.
Hyvä Ipsu jos saat lohrun täältä..monesti johonkin kirjoittaminenkin helpottaa :)
Ipsu:
Juu kuulkaas helpotti kummasti.. Ei sitte enää seuraavana päivänä vit**tanut niin paljon..
Osasin olla viisas ja heitin itteni pihalle koko foorumilta :D Joskus vaan tuntuu että osa samanikäisistä naisihmisistä käyttäytyy kuin 15-vuotiaat..
vippe:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 9.05.2012 kello on 22:49 --- Yksi riemastuttavammista lienee ollut hevostalli.net. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Essunkkas sää ol sitä lueskellu?? Siellä ne jutut on kyllä vuosia ollu juur samanlaisia!! Itte pyöriny aikoinaan, kun se perustettiin siel ja enää en vuosiin oo ees avannu koko paskaa, vaikka olis miten joku ns. ongelma.. ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta