Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Saanko esitellä ..
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 7.05.2012 kello on 21:35 ---
Hei!
Esittelen teille kaverin nimeltä Kateellinen.
Tapaat hänet,
kun kaikki sinulla onnistuu.
Hänen veljensä Tekopyhä
on mukava edessäpäin,
mutta kaikkea muuta selkäsi takana,
heidän siskonsa,
Säälittävä ...tarvitsee elääkseen osan sinun elämästäsi.
Miksi? Koska edustat kaikkea, mitä he eivät ole.
Kutsu silloin minut; ja kukako olen?
Olen Hymy
ja pilaan heidän päivänsä!
--- Lainaus päättyy ---
Sopii just minuun Thumb
Alan:
^
Selvyyden vuoksi; olet se Hymy, eikös? :)
winemaker:
En tiedä sopiiko tämä tähän ketjuun, riimitystä kuitenkin. Ehkä samaa menttaliteettia ajaa tai tukee, miten vain.
Opin tekstin nuoruudessani eräällä kurssilla ja olen pitänyt sitä elämänohjeenani. En muista olenko julkaissut sitä täällä, nyt se kuitenkin tulee.
" Tämä on uuden päivän alku. Olen saanut tämän päivän käyttääkseni sen oman mieleni mukaisesti.
Kun huominen tulee, tämä päivä on auttamattomasti ohi, jättäen vain jälkeensä sen mihin olen sen vaihtanut. Tahdon sen olevan onnea, en epäonnea, voittoa, en tappiota, hyvää, en pahaa. Ettei minun tarvitsisi katua siitä maksamaani hinnan suuruutta ".
Terveisä vaan Timo Laineelle Lahteen, oppi-isälleni.
Vesseli:
--- Lainaus käyttäjältä: winemaker - 10.05.2012 kello on 18:49 ---" Tämä on uuden päivän alku. Olen saanut tämän päivän käyttääkseni sen oman mieleni mukaisesti.
Kun huominen tulee, tämä päivä on auttamattomasti ohi, jättäen vain jälkeensä sen mihin olen sen vaihtanut. Tahdon sen olevan onnea, en epäonnea, voittoa, en tappiota, hyvää, en pahaa. Ettei minun tarvitsisi katua siitä maksamaani hinnan suuruutta ".
Terveisä vaan Timo Laineelle Lahteen, oppi-isälleni.
--- Lainaus päättyy ---
Saman tekstin olen kuullut samalta mieheltä silloin, kun firmoilla oli vielä varaa järjestää erilaisia kursseja. Tapahtui Vierumäellä.
Edit: lainaus korjattu, admin
winemaker:
Ka nii, silleesti se elämä meitä heittelee!
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta