Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Uusi PC-läppäri hinta max 500 tai vähän yli, auttakee

<< < (3/4) > >>

harrastelija:
Meillä on toisena koneena tuollainen Fujitsu A530. Minusta hyvä hinta/laatusuhde. Koneessa jopa lukee "Made in Germany" vaikka eipä se mitään meinaa. Hajosi siitä kovalevy alle vuoden vanhana, mutta sain nikottelematta takuuseen uuden levyn. Levythän on enemmän tai vähemmän samoja kaikissa koneissa, valmistajia on kourallinen eli Fujitsun vika se ei ollut. Fujitsussa oli parasta se että koneen mukana tuli oikeat asennusromput eikä konetta ole tungettu täyteen "crapwarea". Tämä Asus mitä käytän itse taas oli täynnä kaikkea valmistajan asentamaan kuraa. Muuten ihan ok kone tämäkin on mutta näyttö on heikkolaatuinen.

Onpa outoa että HP:ssa olisi estetty Linuxin asentaminen? En ole sellaisesta estosta kuullutkaan. Ekat linuxit tuli asennettua varmaan 1999 ja sen jälkeen testattu iso nippu eri jakeluita. Ei vaan oikein jaksa enää niiden kanssa värkätä.

Kevyeen surffailuun ja sähköpostitteluun kelpaa kyllä ihan mikä tahansa Gigantin hinnat-alkaen malli varsin loistavasti. Halvimmat 15" läppärit taitaa olla siellä alle 400e. En näe syytä miksi niilläkin ei pärjäisi.

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan -  5.05.2012     kello on 14:48 ---Käytettyjen koneiden laadun osalta olen vielä enemmän pihalla.

--- Lainaus päättyy ---

Itse olen ostanut likalle käytetyn T61 läppärin tuolta: http://www.cruzbroker.fi/lenovo_t61_pr_55020034.html

Ja pojalle ostin yksityiseltä erinomaisen hienon T400 läppärin todella edullisesti :) (kiitos oh2yw)

Ipsu:
http://www.verkkokauppa.com/fi/catalog/2269c/15-laajakuvanaytolla?sort=price

Tuolla näyttäs olevan useampikin eri merkki siihen 350€:n hintaan. Sen verran minäkin omastakin maksoin ja toista vuotta tällä on nyt surffailtu..

Jushi69:
Olen lukenu kaiken netistä kannettavien pahimmasta kastista... >:( Mutta harvemmin näistä allaolevista merkeistä:
Asus
Sony
MAc
Joku näistä niin ei tarvi kysellä meiltä neuvoa taas...
 ;D

Alan:
Aika kohtuuhintaista Lenovoa on uutena tarjolla Verkkokaupassa, ja hyvällä raudalla.

Häätyy kysellä, mitä käyttäjä haluaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View