Tekniikkakeskustelut > Primus
2470 kiertovesipumppu ääntelee
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 14.02.2013 kello on 18:40 ---Olen kyllä tänään(kin) vaihtanut n 30 konkkaa kun pari tallentavaa digiboksia ehjäsin ;D
--- Lainaus päättyy ---
Kestääkös ne Topfieldin konkat sitten kun ne on vaihtanut kelvollisiin?
K.E.V:
Kestää kyllä, ostaa vaikka Partcosta Panasonicin konkkia tai muita LOW ESR pönttöjä.
Laittaa vielä tilan mukaan reilumman kestoiset
Teukka-74:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 14.02.2013 kello on 18:40 ---Kuka, missä, milloin :o
En minä ainakaan, ehdotin vaan mikset laita koppaan sisälle.
Olen kyllä tänään(kin) vaihtanut n 30 konkkaa kun pari tallentavaa digiboksia ehjäsin ;D
--- Lainaus päättyy ---
Et tietystikkään :D Tarkoitin perhettäni ja kavereita, jos ollaan reissussa
ja konkka hajoo. Thumb
Jatketaan.
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 14.02.2013 kello on 18:40 ---Kuka, missä, milloin :o
En minä ainakaan, ehdotin vaan mikset laita koppaan sisälle.
Olen kyllä tänään(kin) vaihtanut n 30 konkkaa kun pari tallentavaa digiboksia ehjäsin ;D
--- Lainaus päättyy ---
Tarkoitti, että siellä, missä niitä konkkia vaihtelee. Vaunualueilla usein kun olen jotain tekemässä niin neuvojia riittää. Edellä mainitulla keinolla on niistä eroon päässyt nopeasti. :D
arska100:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 14.02.2013 kello on 19:08 ---Tarkoitti, että siellä, missä niitä konkkia vaihtelee. Vaunualueilla usein kun olen jotain tekemässä niin neuvojia riittää. Edellä mainitulla keinolla on niistä eroon päässyt nopeasti. :D
--- Lainaus päättyy ---
Thumb Toi on hyvä systeemi.. ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta