rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Auto eullisesti Saksasta  (Luettu 765 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:32
  • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:05
  • Autossa on pyörät
Vs: Auto eullisesti Saksasta
« Vastaus #1 : 20.04.2012 kello on 09:57 »
Sponsored by autoliikkeiden yhdistys.  ??? :P :-*
Monet autoliikkeet rahtaa niitä urakalla sieltä, mm Rinta-Jouppi
Itselleni olen muutaman tuonut, tosin viimeisen hain Ruåttista kun oli lähempänä.
Ainoassakan ei ole ollut mittariväärennöstä. Senkin pystyy toteamaan.  ;)
Esim Volvoissa helposti merkkiliikkeen avustuksella.
Eihän autosta tartte hakea kuin Vidalla tehdyt huollot ja takuukorjaustiedot. Vähän päättelykykyä vaan sen jälkeen  8)
ps Ruottissa on kilometritiedot rekisterissä valtiolla. Ainakin minun autossa näin oli.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 13:09
  • Kulkija
Vs: Auto eullisesti Saksasta
« Vastaus #2 : 20.04.2012 kello on 11:30 »
Kolme autoa ostettu Saksasta ja jokaisesta olen varma, että kilometrit pitää kutinsa vähintäänkin suuruusluokaltaan. Tourania olisi voinut epäillä, mutta mikään ei kunnossa, kestävyydessä, huoltotiedoissa ja niistä ilmenevissä kilometrikertymissä muuhun viittaa. Hymeristä varmistui viimeistään katsastuksessa, että auto on käytännössä ajamaton.

Eli tuo ruuvaushomma on hyvä tietää, muttei se tarkoita, että kaikki on ruuvattuja. Sitäpaitsi mittareita ruuvataan Suomessakin ja niistä on käräjiäkin käyty. Tutuntutulla käyneen Bemarin kohdalla kävi niin (noin 400 tkm>200 tkm) ja poliisi selvitti asian juurtajaksain.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:12.04.2018 kello on 18:08
  • Internet on loistava keino päästä nettiin.
Vs: Auto eullisesti Saksasta
« Vastaus #3 : 20.04.2012 kello on 15:25 »
Serkulla Oulussa kävi myös silleen että kun osti liikkeestä uuden auton ja antoi vanhan bemarin vaihdossa niin mittarista oli kadonnut noin 200000 km ja oli ilmestynyt uudet nahkapenkit  :o  kun kävi jälkeenpäin liikkeessä huvikseen katsomassa mitä bemarista pyytävät niin huomasi tuollaisen pikku fiksauksen