Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Suomen turhin (rumin?) julkkis.

<< < (10/11) > >>

lasiseppa:

--- Lainaus käyttäjältä: hartsakoski - 29.01.2011     kello on 11:48 ---Kärsin kyllä aikamoista myötähäpeää kun yks ilta netistä tuon Tuksun kohellusta hetken seurasin :-\.Täytyi muutaman minuutin seurannan jälkeen vaimolle todeta,etten jaksa tuollaista shittiä katella.Kiteytettyn ä:"ei aivoja laisinkaan".Anteeksi raakuuteni,mutta tämä on mielipiteeni.

--- Lainaus päättyy ---
Minulle kävi ihan samoin  :'(

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: lasiseppa - 29.01.2011     kello on 22:35 ---Minulle kävi ihan samoin  :'(

--- Lainaus päättyy ---
Samma här.
Miksi mennä naimisiin jos ei rakasta toista.
Onko tuo vaan sen takia että pääsee lehtiin ja joku maksaa kaiken.Miten pitkälle tuo on valmis menemään julkisuuden takia. ???
On typykällä oikeasti tyhjä pää ei voi muuta sanoa.
Nykäsestä sen verran että nyt on jannu löytänyt sen verran jämyn ja terävän emännän että luulisin kaverin pysyvän herran nuhteessa tästä eteenpäin.
Kun arvostaa,rakastaa ja kunnioittaa toista niin sitähän pystyy vaikka minkälaisiin urotekoihin. :)
Minä olen Nykäsen puolesta oikeasti iloinen.

Dorotea:

--- Lainaus käyttäjältä: hartsakoski - 29.01.2011     kello on 11:48 ---Kärsin kyllä aikamoista myötähäpeää kun yks ilta netistä tuon Tuksun kohellusta hetken seurasin :-\.Täytyi muutaman minuutin seurannan jälkeen vaimolle todeta,etten jaksa tuollaista shittiä katella.Kiteytettyn ä:"ei aivoja laisinkaan".Anteeksi raakuuteni,mutta tämä on mielipiteeni.

--- Lainaus päättyy ---

Laulava Tuksu.

http://www.youtube.com/watch?v=oBE0m_xcmhY&NR=1

tapani pokkinen:
Enhän nyt toki tiedä kuinka täyspäiväinen se "Tuksu" on, mutta on syytä muistaa, että Sepi Kumpulainen on kehityvammainen poika ja toteuttanut ihan hienosti sitä oman elämänsä haavetta. Joten ainakin täältä lähtee hatunnosto Sepille.

Dorotea:
Kyllä Sepiä mieluummin kuunteli, siitä tuli aina hymynkare huulille. :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View