Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Suomen turhin (rumin?) julkkis.
Dorotea:
--- Lainaus käyttäjältä: AV64 - 29.01.2011 kello on 00:40 ---Tapolan Mervi
--- Lainaus päättyy ---
Tietynlaista yhtäläisyyttä todella löytyy!
P.s. Kuva lisätty.
AV64:
--- Lainaus käyttäjältä: AV64 - 29.01.2011 kello on 00:40 ---Tapolan Merja
--- Lainaus päättyy ---
Niin Mervi eikä Merja
ihaa:
Mielestäni tuossa Dorotean otsikoinnissa olisi voinut olla ajatusta hiukan enemmän käytetty, otsikointi kuulostaa kuin oltaisiin suoli24:lla ja 13 vuotiaan tekemän aiheen parissa.
Kyllä täällä orgillakin olisi pumpattavaa. ;)
-------:
Ettei poijjat ihanoi noita naisia, kun noin paljon juttua tulloo!! ;D ;D ;D ;D Ei muutako kosimaan, jos on poikamies! ;D
JEE:
Eiköhän tässä kuitenkin olla luojan luomia itse kukin ja se ,mitä sitten on itsessään halunnut korosta ,on jokaisen yksityisasia.
Kauneushan on katsojan silmässä ja katoavaista kuten tiedetään. Rumuus meissä itse kussakin vain vanhemmiten lisääntyy,mikä vain on valitettava totuus.
Ainakin minä koen niin,että nuorempana ihminen on luonnostaan kaunis ,mikä on suvun jatkumisenkin kannalta tietysti
tarkoituksen mukaista. Puolison valintaa tehdessä sen merkitystä yritetään korostaa,kukin tarpeensa mukaan.
Ei ole varmastikaan helppoa olla nuorena hyljeksitty ja ruma,mutta oletan että useimmiten vakka on kantensa löytänyt ,riippumatta siitä onko ulkoista kauneutta ollut .Kauneus voi kummuta myös ihmisen sisältä ,vaikka kaikki ei sitä heti näe.
Voisin kysyä ,onko tämänlaatuisen asteikon luominen tänne hyvän tavan mukaista ja miten se edistää karavaanari-
kulttuuria?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta