Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Elintason nousu

<< < (41/43) > >>

Oulaa:
2000 vuonna kun jäin eläkkeelle tuntui välillä ettei sillä pärjää.
Niinpä lähdin vielä osa-aikatöihin jossa vierähti sitten kahdeksan vuotta.
Alkoi taas pärjäämään vaikka saikin kuulla vittuilua ,miks eläkelläinen on töissä.
Ikinä ei ole ollu nälkä eikä vilu.
Nykyisin kun koko maailma on tässä keittiön pöydällä pidän elintasostani huolta käyttämällä kustannustehokkaita ratkaisuja hallitakseni menojani kun tuloihini en pysty vaikuttamaan.Töihin en enää lähde.
Jatkuvasti on valitettavasti kehitettävä säästöjä niinkuin koko Suomikin tekee.
Mutta siittä huolimatta :Hyvin pyyhkii,ei valittamista .
PS: kyllä meilläkin voitaisiin sallia pontikan keitto ettei alkoholia tarvisi suotta kyliltä kuskata,ulukomaista nyt puhumattakaan.
Kaikkea muutahan saa nykyisin halvalla ja yllinkyllin.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa -  3.11.2018     kello on 13:13 ---
PS: kyllä meilläkin voitaisiin sallia pohtikan keitto ettei alkoholia tarvisi suotta kyliltä kuskata,ulukomaista nyt puhumattakaan.
Kaikkea muutahan saa nykyisin halvalla ja yllinkyllin.

--- Lainaus päättyy ---

Jos pontikkaa tarkoitit, kuka sen keittämisen kieltää. ::)

Oulaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä -  3.11.2018     kello on 13:18 ---Jos pontikkaa tarkoitit, kuka sen keittämisen kieltää. ::)

--- Lainaus päättyy ---
No sitten pitää alkaa tehtailemaan laitteita kasaan 8)

Haapaniemen Paroni:
Klo.23.00 pitäs lähteä taas nostattamaan elintasoa 8)

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa -  3.11.2018     kello on 13:13 ---2000 vuonna kun jäin eläkkeelle tuntui välillä ettei sillä pärjää.

--- Lainaus päättyy ---

Sinä olet vanha mies tai sitten leipätyössä oli hyvät eläke-ehdot.

Minä aloitin ihan oikeat työt samana vuonna. Toki olin muuta tehnyt sitä ennen. Helposti 15 vuotta jäljellä eli eläkkeeseen. Mulla on nuori vaimo. Kerkiän reppureissaamaan monta vuotta ennenkuin hän ehtii mukaan. Jospa eläke riittää hostellipetiin, kun laittaa ruokansa itse. Aion siis laskea elintasoa, jos se mahdollistaa liikkeen jatkumisen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View