Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Elintason nousu

<< < (37/43) > >>

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Rauzi -  1.11.2018     kello on 21:02 ---Kuten olen sanonut, en kommentoi juttujasi Mauton. Toivon että kunnioitat näkemystäni ja toimit vastaavasti. Kiitos jo etukäteen.

--- Lainaus päättyy ---

Kirjoitat, kuin minun kynälläni.

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija -  1.11.2018     kello on 20:56 ---Ollaan katkeria kun tuo tienaa enemmän, eikä mietitä miten pääsisin samaan.

--- Lainaus päättyy ---

Näinhän se yleensä on, ihan kuin se toisen enempi olisi jollain tapaa itseltä pois :-\

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: Rauzi -  1.11.2018     kello on 21:02 ---Kuten olen sanonut, en kommentoi juttujasi Mauton. Toivon että kunnioitat näkemystäni ja toimit vastaavasti. Kiitos jo etukäteen.

--- Lainaus päättyy ---
Sääntö 9?
Toimin itse kuten parhaaksi katson. Muiden näkemykset ei koske minua.
Harvinaista että vastaan etukäteen kiiteltyihin, kun kiitokset on tulleet vastaamatta.
Pysyttäisiinkö asiassa?

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä -  1.11.2018     kello on 21:04 ---Kirjoitat, kuin minun kynälläni.

--- Lainaus päättyy ---

Pitää vaan muistaa, että erottaa näkemyksen ja silmittömän vihan toisistaan.

hartsakoski:
Minulla on lähipiirissä neljä miljonääriä enkä ole heille kateellinen.Tiedän mitä se on vaatinut kyseisiltä henkilöiltä ja myös heidän perheiltään.Joskus on varmaan nukuttu selkä kaarella,ja jännitetty kuinka käy.Yhteistä näille kaikille on kova työnteko ja riskinottokyky.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View