Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Elintason nousu

<< < (34/43) > >>

Turhan Höpöttäjä:
Isokenkäiset maksaa paljon veroja, että käden roikuttajatkin saa elää.

Jukkapoika:

--- Lainaus käyttäjältä: 0yxxy0 -  1.11.2018     kello on 06:40 ---Vanha aihe mutta kohta taas julkistetaan mitenkähän ne jotku oikein edes tulevatkaan toimeen rahojensa kanssa. Itellä ei ainakaan ongelmaa rahojen paljouden kanssa  ;D

--- Lainaus päättyy ---
Kyllä se alkaa ongelmaksi tulla kun joutuu  talikolla alimmaisia pöyhimään etteivät homehdu!

Jukkapoika:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä -  1.11.2018     kello on 08:12 ---Isokenkäiset maksaa paljon veroja, että käden roikuttajatkin saa elää.

--- Lainaus päättyy ---
Aika usein vaan niiden isokenkäisten palkka maksetaan   -juuri niin, verovaroista.

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan -  1.11.2018     kello on 07:02 ---Itse aihe ei nappaa yhtään. Ne, jotka valittavat maksettaviksi lankeavista lisäveroista (jotka eivät ole mätkyjä, mätkyt ovat arvioveroja, kun veroilmoitus on jätetty tekemättä eli omat asiat kustu oikein huolella), ovat hoitaneet oman verosuunnittelunsa huonosti. Siinä mitään itkemistä ole.

--- Lainaus päättyy ---

No aikalailla vastaavasti "verosuunnittelua" käytetään mm. yritystasolla erilaisten verojen minimointikeinojen kehittämiseen joko miedommin, tai sitten pikkasen aktiivisemmin lain ehkä jo harmaallakin alueella jopa veroja kiertäen ja tällöin puhutaan "agressiivisesta verosuunnittelusta". Tuolla ei siis ole mitään tekemistä verotuksen arvioinnin kanssa, paljonko sitä arvioitaisiin joutumaan maksamaan vuodessa ja tämä summa sitten maksettaisiin esim kuukausittain ennakonpidätyksinä ja näin verotuksen "tasauslasku" (=verotuspäätös) näyttäisi about +/- 0€ 8)

Siitä vaan liksaa laskuriin ja näet moniko tienaa sinua vähempi, korkeimpaan desiiliin näyttää pääsevän "jo" 4584€/kk tuloilla ^-^
https://www.is.fi/kampanjat/testit/tulolaskuri-2018-syksy/index.1540884793.html

Mautoilija:
Jahas. Tänään onkin kateuspäivä. :P
Miksi kadehtia jos toinen tienaa paremmin? Kun on alasti synnytty, on jokaisella samat mahdollisuudet valita uransa. Toinen on valintansa tehnyt paremmin, toinen huonommin.
Itse olen valintani tehnyt, enkä valita. Olen tyytyväinen tuloihini ja jos joku tienaa paremmin, ei ole minulta pois.
Itsestä kaikki on kiinni. Jos haluaa elämäänsä surkeuttaa, kateus on siihen yksi parhaista keinoista.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View