Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Elintason nousu
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: 99672 - 28.01.2011 kello on 21:09 ---Niin, vaimo kun ei halua enää kolmatta. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Ei ole tosi. ;D
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: 99672 - 28.01.2011 kello on 21:09 ---Niin, vaimo kun ei halua enää kolmatta. ;)
--- Lainaus päättyy ---
Kaksi on hyvä.
Autoja ja vesikulkineita... vai mistä puhuttiin? ;D
------
Tehdäänhän hyvääkin tavaraa, mutta se on yleensä kallista.
Miksikähän iso osa huonekaluista on sellaisia, että ei kestä kuin jonkun vuoden. Niitä olen jonkin verran onnistunut hankkimaan sellaisia, uusia ja vanhoja, että palvelevat loppuiän.
perho-ukko:
Eikös tämä ole elintason nousua,kun tässä kirjoitellaan palstalle!! Ennen muinoin oli siinä kylässä missä vartuin,yksi puhelin koko kylällä,sentraali-santra hoiti puhelujen yhdistämisen,ja samalla kuunteli puhelut. Ei ihme,että uutiset levisi nopeasti,vaikka ei ollut (Ilta-sanomia),näin ne ajat muuttuu !! ;D ;D ;D
Dorotea:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 28.01.2011 kello on 21:18 ---Kaksi on hyvä.
Autoja ja vesikulkineita... vai mistä puhuttiin? ;D
------
Tehdäänhän hyvääkin tavaraa, mutta se on yleensä kallista.
Miksikähän iso osa huonekaluista on sellaisia, että ei kestä kuin jonkun vuoden. Niitä olen jonkin verran onnistunut hankkimaan sellaisia, uusia ja vanhoja, että palvelevat loppuiän.
--- Lainaus päättyy ---
Mulla on keittiössä 6 tuolin pöytäryhmä, Askon aikoinaan tekemä, nyt noin 40 vuotta vanha. Mutta ei ole retkahtanut mistään, on täyttä puuta josta tehty. Ei mitään lastulevyä tms.
Alan:
^
Saa sellaisia yhä, muttei Askosta juurikaan.
Keittiön pöytä on mulla kivilevy, toisessa päässä rosterijalat, toisessa tiilimuuri. Ei hajoa. :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta