rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Google Maps ongelma  (Luettu 2581 kertaa)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:38
Google Maps ongelma
« : 11.04.2012 kello on 21:41 »
Tietääkö kukaan ATK-puolen guruista, kuinka saa yhteyden Suomen Googleen? Postiosoite on Mannerheimintielle Heltsinskiin, mutta mitään muuta yhteystietoa en ole löytänyt.

Ongelmani on se, että Google Maps ilmoittaa kotiosoitteessamme sijaitsevan yrityksen ja erään puolueen kunnallisjärjestön. Kummankaan kanssa perheellämme ei ole mitään tekemistä. Kysymyksessä on omakotitalo, joten suurinpiirtein tiedän, mitä siellä tapahtuu. 8) Tai ainakin uskon niin, toistaiseksi!

Olen nyt kolme kertaa reklamoinut linkin "ilmoita ongelmasta" kautta, aina tulee sähköpostiin noreply-vastaus, jossa kiitellään ja luvataan tutkia asiaa, mitään ei vaan sen jälkeen tapahdu. 

*****
  • Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:13
  • Epsoo
Vs: Google Maps ongelma
« Vastaus #1 : 11.04.2012 kello on 21:57 »
Olen nyt kolme kertaa reklamoinut linkin "ilmoita ongelmasta" kautta, aina tulee sähköpostiin noreply-vastaus, jossa kiitellään ja luvataan tutkia asiaa, mitään ei vaan sen jälkeen tapahdu.

Olisiko tuosta apua?
http://support.google.com/maps/bin/answer.py?hl=en&answer=98014

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 2.05.2024 kello on 17:40
Vs: Google Maps ongelma
« Vastaus #2 : 11.04.2012 kello on 22:01 »
 No, en ole nörtti, mutta Yritysoppaasta tällaista löysin :

 Google Finland
Käyntiosoite

Mannerheimintie 12 B
00100 HELSINKI

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:35
Vs: Google Maps ongelma
« Vastaus #3 : 11.04.2012 kello on 22:04 »
http://www.fonecta.fi/tuotteet-ja-palvelut/Hamina/2512819/Google+Finland+Oy/

Sinänsä mielenkiintoista ettei löytynyt sen kummempia yhteystietoja Helsingin toimistolle. Tuolta ehkä sen numeron saa

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:38
Vs: Google Maps ongelma
« Vastaus #4 : 11.04.2012 kello on 22:04 »
Kokellaanpa tuotakin kautta, kiitos linkistä!

Ja putkimiehelle: tuohon asti minäkin selvisin. Tuntuu vaan hölmöltä lähettää kirjepostia Googlen kaltaiselle yritykselle ja kenelle siellä. Vois tietysti mennä käymään, olis hyvä syy käydä isolla kirkolla :)

Mutta aika salainen firma on, kummallista!

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:35
Vs: Google Maps ongelma
« Vastaus #5 : 11.04.2012 kello on 22:15 »
Mielenkiintoista on mielestäni, ettei Patentti ja rekisterihallitukse n sivuilla ole puhelinnumeroa. Numero vaaditaan aina kun rekisteröi yrityksen tai niin olin luullut.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 2.05.2024 kello on 17:40
Vs: Google Maps ongelma
« Vastaus #6 : 11.04.2012 kello on 22:16 »
Kokellaanpa tuotakin kautta, kiitos linkistä!
Ja putkimiehelle: tuohon asti minäkin selvisin. Tuntuu vaan hölmöltä lähettää kirjepostia Googlen kaltaiselle yritykselle ja kenelle siellä. Vois tietysti mennä käymään, olis hyvä syy käydä isolla kirkolla :)

  Joo. Niinpä näyttää olevan kiven alla yhteystiedot. ...Se on vaan niin että "Suutarin lapsilla ei ole kenkiä" on niiiin...niin tätä päivää kuin eilistäkin.
   
 Minulla on hieman vastaavanlainen pulma. Omistamani matkapuhelinliittym ä on pitkälti toistakymmentä vuotta ollut toisen ihmisen käytössä, "liittymän haltijan" ominaisuudessa.   Tuli eteen tilanne että liittymän voisi lopettaa. Soitin operaattorille, sieltä ilmoitettiin että sulkemiseen tarvitaan haltijan suostumus. (?) ...Liittymän lasku tulee minulle, mutta en voi liittymää katkaista mitenkään muuten kuin käymällä operaattorin toimipisteessä yhdessä liittymän haltijan kanssa. ...

*****
  • Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:13
  • Epsoo
Vs: Google Maps ongelma
« Vastaus #7 : 11.04.2012 kello on 22:24 »
tilanne että liittymän voisi lopettaa. Soitin operaattorille, sieltä ilmoitettiin että sulkemiseen tarvitaan haltijan suostumus. (?) ...Liittymän lasku tulee minulle, mutta en voi liittymää katkaista mitenkään muuten kuin käymällä operaattorin toimipisteessä yhdessä liittymän haltijan kanssa. ...

Toteat vain että senttiäkään et maksa enää mistään liittymästä tai puheluista tms.
Josko sitten tulisivat tolkkuihinsa?

ps. haltija ei päätä mistään, liittymän omistaja päättää. Kuluttajaviranomais et auttavat kyllä tämmöisissä...

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 2.05.2024 kello on 17:40
Vs: Google Maps ongelma
« Vastaus #8 : 11.04.2012 kello on 22:41 »
Toteat vain että senttiäkään et maksa enää mistään liittymästä tai puheluista tms.
Josko sitten tulisivat tolkkuihinsa?
Niin, tuo että asia on noin vaikea johtunee ymmärtääkseni siitä, että julkisuuteen näkyy ainoastaa liittymän haltija. Taitaa olla hänellä tuo numero jopa puhelinluettelossa. Asia sujuisi helposti jos "haltija" kävisi operaattorilla tekemässä itselleen oman uuden liittymäsopimuksen ja numero siirtyisi siihen uuteen liittymään. Nyt kuitenkin haltija hankki itselleen Pre pair -liittymän ja sen johdosta minun "omistama"liittymä jäi tarpeettomaksi.  Liittymä ei ole käytössä, littymässä on tilapäinen "sulku" päällä, siihen minun valtuudet riitti, mutta perusmaksusta tulee lasku kunnes liittymä lopullisesti suljetaan.
  Kyllä kai aikoinaan tuota sopimusta tehdessä papereissa pienellä kirjoitettuna sopimusehdot on olleet tuollaiset, ja operaattorin on edettävä sopimuksen mukaan... Oma vika kun menee laittamaan nimiä kaikenlaisiin papareihin. Onneksi ei tässä ole mitään ongelmaa liittymän "haltijan" suhteen.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:35
Vs: Google Maps ongelma
« Vastaus #9 : 11.04.2012 kello on 22:48 »
Ei ole helppoa noitten kanssa. Molempien lasten numeroiden kanssa ollut vastaavia ongelmia kun ne on siirretty lasten omiin nimiin.

*****
  • Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:13
  • Epsoo
Vs: Google Maps ongelma
« Vastaus #10 : 11.04.2012 kello on 22:53 »
  Kyllä kai aikoinaan tuota sopimusta tehdessä papereissa pienellä kirjoitettuna sopimusehdot on olleet tuollaiset, ja operaattorin on edettävä sopimuksen mukaan... Oma vika kun menee laittamaan nimiä kaikenlaisiin papareihin.

Niin kuin totesin, kuluttajaviranomais et auttavat tämmöisissä asioissa ;)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:38
Vs: Google Maps ongelma
« Vastaus #11 : 10.07.2012 kello on 18:56 »
Tietääkö kukaan ATK-puolen guruista, kuinka saa yhteyden Suomen Googleen? Postiosoite on Mannerheimintielle Heltsinskiin, mutta mitään muuta yhteystietoa en ole löytänyt.

Ongelmani on se, että Google Maps ilmoittaa kotiosoitteessamme sijaitsevan yrityksen ja erään puolueen kunnallisjärjestön. Kummankaan kanssa perheellämme ei ole mitään tekemistä. Kysymyksessä on omakotitalo, joten suurinpiirtein tiedän, mitä siellä tapahtuu. 8) Tai ainakin uskon niin, toistaiseksi!

Olen nyt kolme kertaa reklamoinut linkin "ilmoita ongelmasta" kautta, aina tulee sähköpostiin noreply-vastaus, jossa kiitellään ja luvataan tutkia asiaa, mitään ei vaan sen jälkeen tapahdu.


Olipa muuten hankala homma hoitaa! Ajattelin etta en heitä kesken kun kerran leikkiin ryhdyin. Kun palautteen kautta ei toistuvista pyynnöistä huolimatta mitään tapahtunut niin pistin kirjeen Googlen maajohtajalle. Hänelle sen takia että oli ainut nimi, jonka sain Suomen osastosta selvitettyä, eikä hänellekään sp-osoitetta.

Kirje kuitenkin toimi, muutaman ajan kuluttua tuli maili, jossa todettiin että olen ihan oikeassa ja että virheet korjataan seuraavassa päivityksessä. Nyt niin näyttäisi tapahtuneen.

Voi olla takerruin lillukanvarsiin, mutta kun parikin tuttua huomautteli asiasta ja epäilivät minun ryhtyneen kunnalispoliitikoks i niin tulipa nyt oikaistua.   

*****
  • Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:13
  • Epsoo
Vs: Google Maps ongelma
« Vastaus #12 : 10.07.2012 kello on 18:59 »
Olipa muuten hankala homma hoitaa! Ajattelin etta en heitä kesken kun kerran leikkiin ryhdyin.

Hienoa toimintaa Thumb

Toivottavasti ottavat jatkossa palautteet paremmin huomioon.