Tekniikkakeskustelut > Kaasulaitteet
Kaasupulloadapterit Euroopan matkalle?
Oulaa:
Olen ajatellut notta jos olemme kokonaiset kaksi kuukautta reissussa ,tarvitsen todnäk täyttää yhden pullon.
Autossa on jääkaapissa automaattitoiminto .
Toivon että olisimme paljon rastplatseilla joka lisää kaasun kulutusta,käsittääkseni.
Laitan yyveetä sinulle Captainkidd.
kimi:
Muutaman kerran olen antanut täyttää pullon, itselläni ei adaptereita ole ja homma on toiminut aseman laitteilla tai sitten kierre on ollut oikea. Olen ajatellut asian niin että, myyjä vastaa täytöstä adaptereita myöten ja hoitaa homman omilla laitteillaan. Jos ei onnistu niin jään ilman kaasua ja vastuuta mahdollisesta vahingosta ei tarvitse jälkeenpäin puida.
Meillä vesi pidetään lämpimänä aina ja termostaatti yöllä 22c ja lämmitys menee päälle jos tuon alle menee. Kaasulle jääkaappipakastin menee automatiikalla ja ruoka sekä kahvit tehdään kaasulla.
Viime keväänä toukokuun alussa Baltiassa oli pirun kylmä ja ensimmäinen pullo loppui jo ennen Serbiaa. Olin kyllä varma että, pullo olisi ollut täynnä lähtiessä mutta, itseni tuntien se on hyvinkin voinut olla vajaa. Kroatiassa sen täyttö onnistui ekalla yrittämällä.
Normi kesäreissulla 2 pulloa on riittänyt hyvin 6 viikkoa, mutta olosuhteet muuttuu ja niitten mukaan kulutus.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Viemäs - 3.07.2015 kello on 08:59 ---Kuule. Ihan kaksi pulloa mukana. Tälle kesää n.3-4 pulloa tyhjätty. Ennen reissuun lähtöä huomasin vilkaista pullonvaihtajaa, että pullo tyhjä. Vettä ja vaunua lämmitetty. Kaasulla jääkaappi koko ajan ja craamerilla grilattu. Ilmastointilaitteel la vastaavasti viilennetty kuusseitenkymppiä. Melko lailla samat kilometri tämän vuoden puolella revitty 670 vaunua kuin sulla Kev tuli kilometrejä.
--- Lainaus päättyy ---
Toimiiko ilmastointisikin kaasulla ja olitko Euroopassa missä ei saa suomalaisia pulloja vaihdettua ?
-------:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 3.07.2015 kello on 12:59 ---Toimiiko ilmastointisikin kaasulla ja olitko Euroopassa missä ei saa suomalaisia pulloja vaihdettua ?
--- Lainaus päättyy ---
Ihan sähköllä.. Suomessa tullut pörrättyä. Ei taida nyt tänä kesänä joutaa ulkomailla käymään, täytyy nyt katsoa miten käy Lofoottien. Olisi kyllä ihan mielekästä käydä tuolla kauempanakin.. Esim. Saksassa vaunuilleen.
kimi:
Jos jossain matkalla joutuu pullon täyttämään niin se kannattaa sitten käyttää ekana pois. Butaanipitoisuus korkea ja ei toimi kylmällä/pakkasella kuten propaani vaan jää pulloon.
Adaptereista vielä, en minä ainakaan vie omia työkaluja kun jonkun laitteen huollatan ja sama ajatus noistakin. Myyjä on kyllä varautunut erilaisiin pulloihin jos suhtautuu vakavasti toimintaan. Etelässä liikkuu suurimmaksi osaksi ulkomaalaisia ja nehän tuo toimeentulon myyjälle.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta