Tekniikkakeskustelut > Kaasulaitteet
Kaasupulloadapterit Euroopan matkalle?
Captainkidd:
--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 2.07.2015 kello on 07:06 ---Onko tämä kaasutäydennysasia tänä päivänä samanlaista .
Nämäkö pitää olla matkassa jos Epsanjassa saa pullon tyhjättyä ,että saapi taas pullonsa täyteen.
--- Lainaus päättyy ---
Oulaa, noilla et tee Espanjassa yhtään mitään.
Tuossa ylempänä kuvassa vasemmalla on espanjalainen kaasupullo. Siinä näet ns. pääliventtiilin (päältäpainettavan) mikä sopii myös suomalaisiin pulloihin.
Minulta saat tuon pääliventtiilin, mutta pullon joudut itse hankkimaan.
Niitä löytyy liki joka kämppäriltä. Jotkut ovat niitä toreilta halvalla ostaneet.
K.E.V:
Millaiset kaasumäärät on ihmisillä mukana reissuillaan?
Olin juuri 5,5 viikkoa reissussa ja grillasin miltei joka päivä , pidin ajopäivinä (7000km vaunu perässä) jääkaapin kaasulla päällä ,keitin vaunussa teevedet jne.
1 kpl 11 kilon pullo riitti miltei koko reissun.
Eli mihin kesäreissaaja tarvitsee adaptereita tms.
Roksis:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 3.07.2015 kello on 08:11 ---Millaiset kaasumäärät on ihmisillä mukana reissuillaan?
Olin juuri 5,5 viikkoa reissussa ja grillasin miltei joka päivä , pidin ajopäivinä (7000km vaunu perässä) jääkaapin kaasulla päällä ,keitin vaunussa teevedet jne.
--- Lainaus päättyy ---
Tuohon sinun "miltei" jälkeen. :D
K.E.V:
Loppui paripäivää ennen reissun loppua.
MUTTA oli otettu myös käyttöön ainakin pariviikkoa ennen reissuun lähtöä :laugh:
Ja tietenkin kun se loppui , otin sen toisen pullon käyttöön.
-------:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 3.07.2015 kello on 08:11 ---Millaiset kaasumäärät on ihmisillä mukana reissuillaan?
--- Lainaus päättyy ---
Kuule. Ihan kaksi pulloa mukana. Tälle kesää n.3-4 pulloa tyhjätty. Ennen reissuun lähtöä huomasin vilkaista pullonvaihtajaa, että pullo tyhjä. Vettä ja vaunua lämmitetty. Kaasulla jääkaappi koko ajan ja craamerilla grilattu. Ilmastointilaitteel la vastaavasti viilennetty kuusseitenkymppiä. Melko lailla samat kilometri tämän vuoden puolella revitty 670 vaunua kuin sulla Kev tuli kilometrejä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta