Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Kesärenkaiden hankintapaikat
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 6.10.2015 kello on 16:22 ---...Ja käytettyjä ei tule alle..
--- Lainaus päättyy ---
Nyt joutuu Rahvaitten kerhon johtokunta miettimään tarkasti, voiko Tiplomaattia ottaa täysvaltaiseksi jäseneksi. ;)
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 6.10.2015 kello on 20:03 --- Kuka sitä nykyyän ajaa pinnatuilla renkailla? Se oli -80/90 lukua... Nyky renkaat halpoja...
--- Lainaus päättyy ---
Eikös mjo pyytänyt olemaan kommentoimatta. :-\
Ja taas mentiin rahaan. ;D
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 6.10.2015 kello on 20:16 ---Eikös mjo pyytänyt olemaan kommentoimatta. :-\
Ja taas mentiin rahaan. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Ei menty vaan renkaisiin...
eura665:
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 6.10.2015 kello on 16:22 ---Minä en ainakaan rupea tilamaan renkaita,menee liikkeeseen ja sanoo mitkä alle oli sit kesä/talvi renkaat.....Ja käytettyjä ei tule alle..
--- Lainaus päättyy ---
Eikös ne ole jo käytettyjä kun talvirenkaat on kesän naftaliinissa. Vai ostaako rahamiehet jokakaudelle uudet gummit. Minä en vielä ole renkaita ruvennut tilaamaan. On toistaiseksi saanut kilpailukykyiseen hintaan kotimaasta.
T-Cat:
--- Lainaus käyttäjältä: Leader dog - 6.10.2015 kello on 14:29 ---Kumit saapuivat ehjänä....olivat paistettu 1815, eli tuoreita kumeja tulee 1001 kaupasta. Thumb Thumb Thumb Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Sama paistoviikko kuin mulle tulleissa kesä Misukoissa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta