Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Kesärenkaiden hankintapaikat

<< < (13/34) > >>

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti -  6.10.2015     kello on 16:22 ---...Ja käytettyjä ei tule alle..

--- Lainaus päättyy ---

Nyt joutuu Rahvaitten kerhon johtokunta miettimään tarkasti, voiko Tiplomaattia ottaa täysvaltaiseksi jäseneksi.   ;)

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti -  6.10.2015     kello on 20:03 --- Kuka sitä nykyyän ajaa pinnatuilla renkailla? Se oli -80/90 lukua... Nyky renkaat halpoja...

--- Lainaus päättyy ---

Eikös mjo pyytänyt olemaan kommentoimatta.  :-\

Ja taas mentiin rahaan.  ;D

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa -  6.10.2015     kello on 20:16 ---Eikös mjo pyytänyt olemaan kommentoimatta.  :-\

Ja taas mentiin rahaan.  ;D

--- Lainaus päättyy ---
Ei menty vaan renkaisiin...

eura665:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti -  6.10.2015     kello on 16:22 ---Minä en ainakaan rupea tilamaan renkaita,menee liikkeeseen ja sanoo mitkä alle oli sit kesä/talvi renkaat.....Ja käytettyjä ei tule alle..

--- Lainaus päättyy ---
Eikös ne ole jo käytettyjä kun talvirenkaat on kesän naftaliinissa. Vai ostaako rahamiehet jokakaudelle uudet gummit. Minä en vielä ole renkaita ruvennut tilaamaan. On toistaiseksi saanut kilpailukykyiseen hintaan kotimaasta.

T-Cat:

--- Lainaus käyttäjältä: Leader dog -  6.10.2015     kello on 14:29 ---Kumit saapuivat ehjänä....olivat paistettu 1815, eli tuoreita kumeja tulee 1001 kaupasta. Thumb Thumb Thumb Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Sama paistoviikko kuin mulle tulleissa kesä Misukoissa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View