Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Kesärenkaiden hankintapaikat
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 6.10.2015 kello on 16:16 ---0
Mihin jäi ALV, jonka suomalainen renkaanmyyjä maksaa?
--- Lainaus päättyy ---
Ja se suomalainen yrittäjä tarjoaa työtä suomalaisille ja kai se yrittäjä jotain veroa maksaa tuloksestaankin.
Mikäli jokainen suomalainen ostaisi tavaransa suomesta olisi työpaikkoja paljon enemmän jne.
"Masi":
Sieltähän se näkee rengasliikeen hinnastosta mitä tulee loppupelissä maksamaan.
joka vuosi olen kun on ollut renkaan ostoja edessä olen hinnan katsonut netistä
ja mennyt kylällä olevaan Vulcoon kysymään hintaa jonka saa aina kaiken sisältävänä.
Ja ainakaan vielä ei ole netti hintaan eroa ollut 1000 euron kaupoissa hinnan eroa 50-100 euroa enempää.
Eli vulco on kaupan tehnyt. Huommenna seuraavan kerran kysymään 225/ 75 16 Q 121 kokoisia hankookkia.
Ja jos hinta jää kaikkineen alle 600 euron, niin kaupan saavat. Netistä näkyy tuota rengasta löytyvän hintaan
106 euroa eli melkoisella varmuudella kahdesta kolmeen vuoteen varastoitua, kun muut samat on olleet 123-127 euroa kpl.
Eli hinnan lisä rengasta kohti noin 25 euroa, mutta sisältää tasapainoituksen, uudet ventiilit ja rengastyöt
mjo33400:
Minä ostan renkaani suomalaiselta valmistajalta, mutta renkaani ovat pinnatut. Ei tarvitse kommentoida. Samalta pinnattuja ostanut jo 10 vuottta ja hinta on se mikä ratkaisee eli 200 € sarja alle laitettuna, kuuluu myös tasapainoitus. Renkaat on tosi hyviä, mutta tarkempaa tietoa en anna, kun pystyvät tekemään vain 10000:teen autoon renkaat vuodessa. Thumb
vesako:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 6.10.2015 kello on 19:23 ---Minä ostan renkaani suomalaiselta valmistajalta, mutta renkaani ovat pinnatut. Ei tarvitse kommentoida. Samalta pinnattuja ostanut jo 10 vuottta ja hinta on se mikä ratkaisee eli 200 € sarja alle laitettuna, kuuluu myös tasapainoitus. Renkaat on tosi hyviä, mutta tarkempaa tietoa en anna, kun pystyvät tekemään vain 10000:teen autoon renkaat vuodessa. Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Kerro pois, et kai sinä siinä mitään menetä?
Mutta me muut saatettais hyötyä.
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: vesako - 6.10.2015 kello on 19:37 ---Kerro pois, et kai sinä siinä mitään menetä?
Mutta me muut saatettais hyötyä.
--- Lainaus päättyy ---
Kuka sitä nykyyän ajaa pinnatuilla renkailla? Se oli -80/90 lukua... Nyky renkaat halpoja...
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta