Tekniikkakeskustelut > Liedet ja uunit

Cramer salkkugrilli

<< < (20/94) > >>

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 26.06.2013     kello on 06:16 ---Minä olen tilkinnyt sen Cramerin päälly puolen foliolla kun tuntuu sieltä hukkaavan paljon lämpöä.Mulla on 2 liesinen Cramer.Hyvin sillä herkut valmistuu.Lohi ehkä parraan makuista cramerilla tehtynä.

--- Lainaus päättyy ---

Millainen resetti sulla on lohelle, miten paistoaika ym? Voisi kokeilla joskus, aiemmin olen suunnitellut mutta on jäänyt.

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 28.06.2013     kello on 13:37 ---Millainen resetti sulla on lohelle, miten paistoaika ym? Voisi kokeilla joskus, aiemmin olen suunnitellut mutta on jäänyt.

--- Lainaus päättyy ---
Ei muutakun suolaa ja pippuri rouhetta päälle.
Puolivälille lykänny ja ottanu pois kun siltä tuntuu.Aikaa en tiijä kun en ole koskaan katsellu. ;D
Ja valmiista lohisiivusta olen tehny ja joskus ostanu koko taimenen ja sen fileoinu.
Lohi maistuu mun suuhun paremmin.

Haapaniemen Paroni:
Itse laitan suolaa ja alimmalle tasolle,ei kuivu,niin paljon ;)Ja aikaa en tiedä,mutta ottaa sit pois kun kypsä :D

Arska:
Mulla on joku crameri,jota olen kerran kokeillut enkä toiste varmaan kokeile. 4 pihviä ei meinannut millään kypsyä,joten loppujen lopuksi tein nuotion jolla sain ne kypsäksi. Tuo matka-auton uunikin on meille turhake jolla ME ei tehdä mitään,viime kesänä yritin sitä irroittaa mutten keksinyt mistä se kiinnitetty. Olisin laittanut mikron tilalle

Haapaniemen Paroni:
Kyllä cramerissa pihvit kypsyy tosi hyvin,kunhan ei laita liian ylös jotta pääsevät palamaan,ja kuivumaan ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View