Tekniikkakeskustelut > Liedet ja uunit
Cramer salkkugrilli
massimo:
--- Lainaus käyttäjältä: AnneN - 25.06.2013 kello on 21:37 ---Nyt onnellinen Cramerin omistaja. Kunhan vielä saan sen toiselta puolen Suomea. Mutta hyvää kannattaa odottaa-noudan
kun käyn sielläpäin. Tori.fi:stä löytyi. Vanha pariskunta joka aiemmin vaunuillut. Kaupan ohessa ois ollut myynnissä myös omakotitalo!
:D No se jäi kyllä ostamatta.
--- Lainaus päättyy ---
Oisit etes tarjonnu siitä torpasta jotaki ;D Ei kai vain tykänneet huonoa, kun pelekän gramerin ostit :D
AnneN:
--- Lainaus käyttäjältä: massimo - 25.06.2013 kello on 22:07 ---Oisit etes tarjonnu siitä torpasta jotaki ;D Ei kai vain tykänneet huonoa, kun pelekän gramerin ostit :D
--- Lainaus päättyy ---
No pitäiskö tarjota se kymppi jonka tinkasin? Jos se sitten lähtis jo kaupan päälle? ;D
Jushi69:
--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 25.06.2013 kello on 05:29 ---Meinasin myös aikoinaan värkätä rosterista etuseinän (kunnollisen) kiinnitys ois ollut niihin valupäätyihin. Jäi tekemättä, kunnon folio ajoi sen asian jotta peltiä ei tarvinnut.
--- Lainaus päättyy ---
Minä olen tilkinnyt sen Cramerin päälly puolen foliolla kun tuntuu sieltä hukkaavan paljon lämpöä.Mulla on 2 liesinen Cramer.Hyvin sillä herkut valmistuu.Lohi ehkä parraan makuista cramerilla tehtynä.
olalaa:
Kyllä on monipuolinen tuo Cramer grilli ja helppo pitää puhtaana.Viimeisin kokeilu irtopaisto parila keittolevyjen päälle niin siinä kunnon pihvit kypsyi hienosti.värikin tuli ihan kun parilalla paistettu jota ei pihveihin muuten saa normaali paisto paikassa Thumb
perho-ukko:
--- Lainaus käyttäjältä: olalaa - 28.06.2013 kello on 12:41 ---Kyllä on monipuolinen tuo Cramer grilli ja helppo pitää puhtaana.Viimeisin kokeilu irtopaisto parila keittolevyjen päälle niin siinä kunnon pihvit kypsyi hienosti.värikin tuli ihan kun parilalla paistettu jota ei pihveihin muuten saa normaali paisto paikassa Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Valurauta parila ehdoton,itse käytän rengaspolttimella !!
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta