Tekniikkakeskustelut > Liedet ja uunit

Cramer salkkugrilli

<< < (16/94) > >>

LMC-99:

--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 24.06.2013     kello on 20:30 ---juu mä oon kans ton etuseinän kannalla.. saa tasemman lämmön.. mutt myös polttimen tehon säätöö oon miettinny.. pitäs kokkeilla kui pelittää pienemmällä paineella, eli kuristin ennen suutinta ni saa paineen paikallisesti pienemmäksi..

--- Lainaus päättyy ---

Mulla lämmönsäätö toimii siten että lasken sen ritilän alemmas..mutta tuo etu seinä vois olla tuulella hyvä...mitä tulee tehon säätöön niin... antaa olla..

Alan:
Kaasua hukkaantuu suotta ilman säädintä, jos joku tietäisi mistä ja millainen niin kiitos.

Jos joku värkkäpi hyvän rosterietuseinän niin mulle kelpaisi kanssa eli ostaisin pois. :D

Weicco:
Meinasin myös aikoinaan värkätä rosterista etuseinän (kunnollisen) kiinnitys ois ollut niihin valupäätyihin. Jäi tekemättä, kunnon folio ajoi sen asian jotta peltiä ei tarvinnut.

Turhan Höpöttäjä:
Ei ole tullut vielä Crameria tänä kesänä kaivettua kontista. Liiterin uunin olen kylläkin nostanut monesti pöydältä ulos. Ai niin, nyt nisut paistumaan.     ...Liiterin uuniin.  ;D

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 25.06.2013     kello on 09:03 ---Ei ole tullut vielä Crameria tänä kesänä kaivettua kontista. Liiterin uunin olen kylläkin nostanut monesti pöydältä ulos. Ai niin, nyt nisut paistumaan.     ...Liiterin uuniin.  ;D

--- Lainaus päättyy ---
Toukokuusta ollut käytössä joka päivä,ei sitä koristeeksi ole ostettu ;) :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View