Tekniikkakeskustelut > Liedet ja uunit

Cramer salkkugrilli

<< < (15/94) > >>

tsahkali:
Ei oo Kraameria mutta on tällainen. Riittää hyvin kahdelle ja menee pieneen tilaan. Mukana kaikenlaista ritilää ja parillaa ja wokkipannu. Vielä kun väännän yhden peltilevyn mukaan ja wokki kanneksi, niin toimii paremmin  kun huono uuni.
Yxi  'vika' siinä on: Kaasuletkun läntö on suoraan alas ja se hiukan haittaa pakkaamista. Pitää vaihtaa kun sattuu kulmamallinen kohdalle.

Loppis:
Tänään piti cramer hakea, 3 levyinen ja valupäädyillä. Saapa nähän kuin tuota oppii käyttään, otin moottorinki ni saa käyrät pyöritelä tasasenkuumaksi :D

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 10.06.2013     kello on 14:14 ---Ei oo Kraameria mutta on tällainen. Riittää hyvin kahdelle ja menee pieneen tilaan. Mukana kaikenlaista ritilää ja parillaa ja wokkipannu. Vielä kun väännän yhden peltilevyn mukaan ja wokki kanneksi, niin toimii paremmin  kun huono uuni.
Yxi  'vika' siinä on: Kaasuletkun läntö on suoraan alas ja se hiukan haittaa pakkaamista. Pitää vaihtaa kun sattuu kulmamallinen kohdalle.

--- Lainaus päättyy ---
Ja taas yksi joka erottuu porukasta :D

JPM:
Juhannuksena testasin Crameria ekaa kertaa. Makkarasta tuli erittäin hyvää, ja maissit onnistuivat ehkä parhaiten mitä koskaan. Ja tullut sitä tavaraa penskoille grillattua paljon. Tuo rosterietuseinä pitää kyllä tekaista. Pikapullat tai muffinssit olisivat mukavaa herkuttelua reissun päällä.

Rölli:
juu mä oon kans ton etuseinän kannalla.. saa tasemman lämmön.. mutt myös polttimen tehon säätöö oon miettinny.. pitäs kokkeilla kui pelittää pienemmällä paineella, eli kuristin ennen suutinta ni saa paineen paikallisesti pienemmäksi..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View