Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta
Mistä ja millainen vakionopeudensäätö Dukato vm-99
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: LMC-99 - 13.04.2012 kello on 12:49 ---No niin sieltä se postineiti aamulla ovea koputtamaan ja tyrkkäs saksasta tilatun paketin käteen..sen nopeussäätimen.
Nyt sitten ohjeita lukemaan ja keräämään sitä energiaa jos tee se itse miehenä saisi asennettua tuon vermeen paikalleen, monta pussia kaiken moista krääsää sekä ohjekirja, saas nähdä löytääkö osat toisensa ja jääkö vielä varaosia??
--- Lainaus päättyy ---
Ota viereen kanssa koffin laatikko :D :D
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 13.04.2012 kello on 13:46 ---Ota viereen kanssa koffin laatikko :D :D
--- Lainaus päättyy ---
.......ja tilaa aika ammattiasentajalle!! :D ;D :D
LMC-99:
--- Lainaus käyttäjältä: KaljuPääVaanari - 2.04.2012 kello on 14:40 ---Joo..mullon -92:ssa tämä ja hyvin pelittää. Itte värkkäsin paikalleen eikä ihan mahoton homma ollu.
--- Lainaus päättyy ---
Terve..tässä vakkarin ohjeita tavanneena kysyisin kun olet itse asentanut tuon laitteen, niin minne laitoit tuon nopeutta mittavaan anturin vetoakseliinko? vai onko dukatossa joku "kierrosnopeus singnaalin paikka"..en asennusta vielä ole aloittanut kunhan opiskelen ohjeita jo sen 10 krt tavanneena aukeaa asennus pikku hiljaa..
LMC-99:
--- Lainaus käyttäjältä: KaljuPääVaanari - 2.04.2012 kello on 14:40 ---Joo..mullon -92:ssa tämä ja hyvin pelittää. Itte värkkäsin paikalleen eikä ihan mahoton homma ollu.
--- Lainaus päättyy ---
Olisko sulla heittää valokuvia kohteesta / kohteista miten ja minne olet asentanut esim. alipaine moduulin?
Meinaan kun on vähän pitkä vaijeri että minne sen tukit vai lyhensikkö vaijeria..
Hetken olin kopan alla ihmettelemässä asennus paikkoja mutta ei sitten into riittänyt pidempään..ja kävelin jääkaapille huurteista hakemassa ja siihen jäi suunnittelu työ.. :'(
JPVäisänen:
Voi että kun ei tullu otettua tästä projektista kuvia mutta tässä vararenkaan vanteen rei'istä otettuja kuvia paikasta missä alipainesäädin luuraa.Toivottavast i tästä on apuja
Tämä keulanpuoleisesta reiästä otettu:
oikealta:
hytin suunnasta:
vasemmalta:
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta