Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

Onko Nokian Lumia 800 todellakin näin surkea?

<< < (36/47) > >>

JPVäisänen:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda -  7.04.2013     kello on 08:51 ---Mutta yleensä kenkää saaneet duunarit on niitä katkerimpia, ei mitään henkilökohtaista. Vaan lausuntojen pohja tulee syvemmältä.

--- Lainaus päättyy ---
HUOM..en saanut kenkää vaan irtisanouduin itse enkä ole katkera nokialle..päinvasto in, sehän tarjos elannnon ison osan elämästä..mistähän sen lopunaikaa elannon repis.
Ja jos ihan tarkkoja ollaan niin kyllä minä kaikenkaikkiaan olen Lumiaan ollu niin tyytyväinen että käytössäni oleva PureView 808 sai  mennä hyllyyn. Lumiassa on vaan edelleen näitä pikku kämmejä.
Niin ja vielä...en ikikuuna päivänä suostuis vaihtaan johonki Iphoneen tai android sontaan....sori vaan näitten kannattajat mutta tämä on mun mielipide.

K.E.V:
Hyvä, en sinua mitenkään jutullani leimannut. Puhuin yleismentaliteetist ä. Itsellä tuota puhelintuntemista aikapaljon enemmän kuin peruskäyttäjällä. Sattuneesta syystä  8)

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda -  7.04.2013     kello on 13:45 --- Itsellä tuota puhelintuntemista aikapaljon enemmän kuin peruskäyttäjällä. Sattuneesta syystä  8)

--- Lainaus päättyy ---

Eihän se ole mikään synti, eikä edes häpeä.  8)

Nm. 'Aikansa kutakin'

Jushi69:
Paprutehdas kun lopetti niin hain muihin hommiin ja lopetin lehtien tilaamisen..
Pitäköön tunkkinsa ;)
En ole katkera mutta.... ;D

K.E.V:
^
Pyyhikkö niillä ees  p :c...ttä  :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View