Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

Onko Nokian Lumia 800 todellakin näin surkea?

<< < (35/47) > >>

JPVäisänen:
Surkea mikä surkea...etes entisenä nokialaisena en tiiä miten tähän kapulaan voi vaihtaa kalenterihälyn äänen ja sen että se sois maailmantappiin..ny t vingahtaa keraan ja that's it...

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: JPVäisänen -  6.04.2013     kello on 16:57 ---Surkea mikä surkea...etes entisenä nokialaisena en tiiä miten tähän kapulaan voi vaihtaa kalenterihälyn äänen ja sen että se sois maailmantappiin..ny t vingahtaa keraan ja that's it...

--- Lainaus päättyy ---
En tiedä, mikä on tarve, mutta itse käytän sellaista apuohjelmaa nimeltä SSKV Alarm. Siihen saan kaikki muistutukset. En tiedä soiko maailmantappiin, mutta ainakin puoli tuntia on päristellyt, kun en ole joutanut sammuttamaan hälyä.
En noista kalentereista ole niin piitannut. Liian fiinejä minulle.

K.E.V:
Mutta yleensä kenkää saaneet duunarit on niitä katkerimpia, ei mitään henkilökohtaista. Vaan lausuntojen pohja tulee syvemmältä.

putkimies:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda -  7.04.2013     kello on 08:51 ---Mutta yleensä kenkää saaneet duunarit on niitä katkerimpia, ei mitään henkilökohtaista. Vaan lausuntojen pohja tulee syvemmältä.

--- Lainaus päättyy ---

Yleensä on niin, että vastauksilla pyritään antamaan/kasvattamaan ketjun aiheena tietoa. Mutta jos aivan perusasiat on hukassa, niin voi voi.

K.E.V:
Tuskin ne perusasiat on hukassa, sinusta en tiedä. Itse olen kyllä ko. alan ammattilainen.
Sattumalta tunnen ison liudan henkilöitä jotka kenkää saatuaan ovat vaihtaneet tuotteita, jotkut automerkkiä , jotkut puhelinmerkkiä ,jotkut vaikkapa puhelinoperaattoria . Kaikki tapahtunut seuraavana päivänä kun tuli monoa perseeseen. Ihan yön aikana maku muuttui perusteellisesti.  ;D
Elämä on kovaa....

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View