Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

Onko Nokian Lumia 800 todellakin näin surkea?

<< < (31/47) > >>

putkimies:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda -  9.02.2013     kello on 09:03 ---Hyvä puhua ekasta Lumiasta yleistäen käyttiksen kaikkiin Lumioihin ;D
Tuossa 920 ,820,620 jne sarjassa on OTA päivitykset ,tekstikoon muokkaukset jne. Vähän niinkuin tässä Nokian Symbianissakin. Ja ellen väärin muista tuo 800: kun saa uuden 7,5 käyttiksen käyttää ota päivityksiä sen jälkeen. Ainakaan Zune ohjelma ei enää toimi eikä sitä tartte. Olen muutaman softannut Nokia Care Suitella tuohon 7.5:seen ja siinä tuli paljon lisää toimivuuksia.

--- Lainaus päättyy ---

Hyvä on puhua otsikon aiheesta?

Mitä väliä on sillä mitä uudet ohjelmapäivitykset joskus tulevaisuudessa tuovat, nehän tarkoittaa vaan sitä että noksu on myynyt keskeneräisen tuotteen!

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: putkimies -  9.02.2013     kello on 11:05 --- 

Mitä väliä on sillä mitä uudet ohjelmapäivitykset joskus tulevaisuudessa tuovat, nehän tarkoittaa vaan sitä että noksu on myynyt keskeneräisen tuotteen!

--- Lainaus päättyy ---

Vähän OT:ksi menee. Laajasti ottaen ei mikään laite ole "valmis", kaikkia kehitetään. >:(

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: putkimies -  9.02.2013     kello on 11:05 --- 
   Hyvä on puhua otsikon aiheesta?

--- Lainaus päättyy ---
Näin on..
Tämäkin mun Lumia 920 on varmasti myyty keskeneräisenä, kun seuraava mallipäivitys tulee.
Nuo mun vanhat Nokian Symbian puhelimet ne vasta keskeneräisiä ovatkin.

99:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda -  9.02.2013     kello on 09:03 ---tuohon 7.5:seen ja siinä tuli paljon lisää toimivuuksia.

--- Lainaus päättyy ---

Tuliko VPN?

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 -  9.02.2013     kello on 13:09 ---Tuliko VPN?

--- Lainaus päättyy ---
Mikäs se VPN?

Mulla on kyllä joku VPN yhteys firman verkkoon, mutta onko se ollenkaan sama asia?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View