Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka
Onko Nokian Lumia 800 todellakin näin surkea?
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: retsasung52 - 8.02.2013 kello on 23:27 --- Seuraava puhelimeni tulee olemaan kuitenkin i-Phoe, siihen voi mennä kuitenkin kauan, onhan tämä nykyinen sentään sieltä laadukkaammasta päästä.
--- Lainaus päättyy ---
Miksi pitää vaihdella härpäkkeestä toiseen, samanlaisiahan ne on kaikki....
putkimies:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 8.02.2013 kello on 23:35 ---En tiedä puuttuuko ominaisuus Lumia 800:sta, mutta 920:ssä löytyy tekstiviestien ym. tekstin portaaton suurennus. Lisäksi suurennuslasi, kontrasti ja jotain muutakin.
ASETUKSET -> APUTOIMINNOT-> Tekstikoko
--- Lainaus päättyy ---
Puuttuu Lumia 800 sta nuo kaikki. Ilmeisesti myös muista Lumioista. Ainoastaan sähköpostissa pystyy zoomaamaan.
putkimies:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 8.02.2013 kello on 23:39 ---Miksi pitää vaihdella härpäkkeestä toiseen, samanlaisiahan ne on kaikki....
--- Lainaus päättyy ---
Perustoiminnot on suurinpiirtein samanlaisia. Mutta eroja löytyy kun käyttää luuria monissa toiminnoissa. Esim musiikkisoittimen käyttökelpoisuudess a on isoja eroja. Lisäksi mm; Kello, herätyskello, laskin, kamera, videokamera, kameran makrokuvauskyky, sekuntikello, äänitasomittari, on sovelluksia joita tarvitsen paljon. Kaivan kapulan taskustani kymmeniä kertoja päivässä, yleesä en yhtään kertaa puhelun takia.
Otan päivittäin useita valokuvia ja videoita, jopa kymmeniä, Lumiassa on hyvää se että kameran saa nopeasti käynnistettyä, huonoa on se että kameran valokuvan pikseliluvun pitää joka kerta asettaa pienemmäksi, kun haluan pienipikselisiä kuvia jottei vie muistitilaa. ...Näillä minun ottamilla kuvilla ei ole mitään tekemistä valokuvauksen kanssa, kuvien käyttötarkoitus on kokonaan toinen.
K.E.V:
Hyvä puhua ekasta Lumiasta yleistäen käyttiksen kaikkiin Lumioihin ;D
Tuossa 920 ,820,620 jne sarjassa on OTA päivitykset ,tekstikoon muokkaukset jne. Vähän niinkuin tässä Nokian Symbianissakin. Ja ellen väärin muista tuo 800: kun saa uuden 7,5 käyttiksen käyttää ota päivityksiä sen jälkeen. Ainakaan Zune ohjelma ei enää toimi eikä sitä tartte. Olen muutaman softannut Nokia Care Suitella tuohon 7.5:seen ja siinä tuli paljon lisää toimivuuksia.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: putkimies - 9.02.2013 kello on 06:56 ---...Näillä minun ottamilla kuvilla ei ole mitään tekemistä valokuvauksen kanssa, kuvien käyttötarkoitus on kokonaan toinen.
--- Lainaus päättyy ---
Näinhän sen piti ollakin! ;D
Ennenkuin maailmassa oli yhtään kamerallista kännykkää, kysyivät minultakin, jos niin millainen? Sanoin, että hyvä. Jos jossain on ongelma, se on paljon helpomp selittää toiselle puolen palloa, jos ensin saa lähtemään kuvan matkaan. Ei se minun hommiini ehtinyt, mutta hyvä että tuli, helpottaa muiden elämää.
Ja tuntuu joidenkin elämää vaikeuttavan. :laugh:
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta