Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka
Onko Nokian Lumia 800 todellakin näin surkea?
teebasso:
Eipähän tuo iPhonekaan ole täysin ongelmaton. Minulla parin vuoden käytön jälkeen alkoi toissa viikolla pimentyä aika-ajoin . Mystisesti ? palautin tehdasasetukset mut ei auttanut. Liekö akku finaalissa mutta kun ilmoittaa lähes täysiä prosentteja ja hetken päästä taas tyhjää akkua. Laturiin laitettuni taas hetken kuluttua täyttä. Padi taas toimii hienosti ( 1/2 v käyttöä).
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 25.03.2012 kello on 15:55 ---Vaihtamalla toimivaan puhelin merkkiin ;)
--- Lainaus päättyy ---
Tässä nyt kyseltiin neuvoja ja ohjeita, mutta tulihan ne Ristoneuvot ilmi ??? ??? ???
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 25.03.2012 kello on 16:10 ---99:llä ei taida i-tuotteita ollakaan, mutta kiinalaisuushan on näissä realiteetti.
Pitkään vaan myydään Nokiaakin isänmaallisuusajatu ksella, vaikka suomalaisuuden osuus siinä vähenee koko ajan. Samansuuntainen juttu oli, kun tuossa 2006 tienoilla tuli myyntiin Finlux-taulutelevisiota, joissa suomalaista oli vain nimi. Ja kansa osti.
Mutta kun nyt i-tuotteet otit puheeksi niin vähissä on ongelmat. Kun vain Flashin saisivat padiin ja phoneenkin.
--- Lainaus päättyy ---
Ei minulla ole mielessä mitään isänmaallisuutta. Tunne hyvin tarkkaan mitä tehdään ja missä. mm nuo Salorat ja Finluxit myös.
On vain lapsellista kun neuvoa kysytään alkaa puhua noista kinkki jutuista. Mutta kaikkihan me tyylillämme ;D
Edit: mulla on tälläkin hetkellä 3 i-tuotetta i-ehjäämössä :-*
Edit2 Jippii, yx on kuulemma valmis. 3GS iphone josta oli kuuluvuus kateissa on saatu kuntoon.
99:
--- Lainaus käyttäjältä: iso-juuso - 25.03.2012 kello on 12:53 ---On siinä vähän enemmän nokiaa kuin tuo, muotoilun lisäksi raudan mekaniikka on nokian käsialaa.
--- Lainaus päättyy ---
Mikä on raudan mekaniikka? Elektronikka kun on Compalin käsialaa, kun Nokialla ei ollut kokemusta Quallcomin prossuista ja piti puhelinta saada ulos mahd. nopeaan. Ei senpuoleen Compal on iso firma ja tuottaa hyvää laatua, teheehän se monelle merkille puhelimia.
Pekka:
Olen tuollaisen Lumian ajatellut syksyllä ostaa niin olisi kiva saada käyttäjiltä vinkkejä onko ostos kannattava.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta