Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

Onko Nokian Lumia 800 todellakin näin surkea?

<< < (23/47) > >>

pamaus:
Tuli sitä 920 testailtua. En yhtään tykännyt kirjoitella näytöllä.

Tulee nimittäin päivittäin kirjoitettua sähköposteja ja tekstiviestejä puhelimella aika tavalla.

Toinen asia on se, että vaikka E7 näyttö on pienempi kuin 920, niin kun outlookkia käyttää kalenteria ja sähköpostia, niin 920 näppis peittää yli puolet siitä ruudusta. E7 jää koko näyttö käyttöön kun kirjoittaa.  Käytettävyys kärsii noilla näytön näppäimistöllä aika tavalla.

Kyllä huhuja on ilmassa että NOkialta olisi tulossa qwerty puhelin. Toivottavasti tulisi piakkoin, muuten joutuu pian tekemään jotain ratkaisuja puhelimen suhteen.

http://muropaketti.com/toimitus-ja-blogi/missa-viipyy-nokian-lumia-communicator

Topelius:
Mikseiköhän tuota tuodan suomeen. Siinä olis motorolan vastine.

http://m.cnet.com/photos/motorolas-cool-new-qwerty-the-photon-q-4g-lte-pictures/10013449?ds=1

putkimies:

--- Lainaus käyttäjältä: Jari Tervo - 11.01.2013     kello on 23:05 ---Lumian näyttöön on jostain syystä "valunut" mustia tyhjiä alueita joihin voisi liittää uusia "toimintoja", miten saan tiivistettyä nuot tyhjät mustat tilat poes, käyttis on sielä hukassa jossa on paljon muutakin  :laugh:
Toiseksi, millä saa noita joutilaita "nelijöitä" pois joihin on "tulla tupsahtanut" esim jonku puh.no. tai vastaavaa ?En ole tykännyt Lumiasta, eipä tuo omaa ookkaan, työn puolesta tullut riesa tullut on.

--- Lainaus päättyy ---
   Jari, Mustan aukon täyttäminen onnistuu helposti. Näytön neliöt voi siirrellä haluamilleen paikoille. Siirto tapahtuu seuraavasti:
   Aseta sormenpää koskettamaan jotakin neliötä, pidä se hetkenverran siinä, ja se laajenee ja muuttuu siirrettäväksi. Voit hinata sitä minne haluat, ja kun se on haluamallasi paikalla, klikkaa sitä. Se istahtaa paikkaansa.

vaanari61:

--- Lainaus käyttäjältä: putkimies - 12.01.2013     kello on 15:33 ---   Jari, Mustan aukon täyttäminen onnistuu helposti. Näytön neliöt voi siirrellä haluamilleen paikoille. Siirto tapahtuu seuraavasti:
   Aseta sormenpää koskettamaan jotakin neliötä, pidä se hetkenverran siinä, ja se laajenee ja muuttuu siirrettäväksi. Voit hinata sitä minne haluat, ja kun se on haluamallasi paikalla, klikkaa sitä. Se istahtaa paikkaansa.

--- Lainaus päättyy ---

Kerroppas vielä millä saa ne ylimääräiset poes jotka on "jostain" tulla tupsahtanneet sinne ("päänäyttöön" ), esim.joitain nimiä joiden takana puhelinumero tai vastaavaa . . . Ite niiden tulon oon varmaan jostain valikosta aiheuttanut  :'(  :'(

putkimies:

--- Lainaus käyttäjältä: Jari Tervo - 12.01.2013     kello on 15:48 ---Kerroppas vielä millä saa ne ylimääräiset poes jotka on "jostain" tulla tupsahtanneet sinne ("päänäyttöön" ), esim.joitain nimiä joiden takana puhelinumero tai vastaavaa . . . Ite niiden tulon oon varmaan jostain valikosta aiheuttanut  :'(  :'(

--- Lainaus päättyy ---
   ...Musta aukko on tyhjä paikka, siihen voi kuljettaa minkä tahansa noista neliöistä. Ota vaikka mustan aukon alta seuraava, kosketa, pidä, odota, ja kun se tarttuu sormeesi, kuljeta se aukon keskelle ja klikkaamalla pudotat sen siihen. Musta aukko on nyt siirtynyt siirtämäsi entiseen paikkaan, jatka samoin kunnes musta aukko on alinna ja paketti on tiivis. Voit toki siirtää pitkiäkin siirtoja, vaikka suoraan alimman mustaan aukkoon.
   itse olen järjestänyt eniten käytettävät ylös ja vähemmän käytettäviä on alempana. Siitä saa nopeasti auki iltalehdet ja karavaanari orgit. Niille olen luonut oma neliönsä.
   käyttämäni termit on ihan mitä sattuu, kun en alan terminologiasta mitään tiedä, niin että sorry jos aiheutan sekaannuksia käyttämällä vääriä termejä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View