Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

Onko Nokian Lumia 800 todellakin näin surkea?

<< < (22/47) > >>

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 12.01.2013     kello on 00:26 ---Sellainen ennakkoluulo minullakin oli ennen.

--- Lainaus päättyy ---

tuo minun ei ole ennakkoluulo, vaan ihan kokemus. Onneksi sain vaihdettua sen tähän E7:skaan. Tästä kun aika jättää, niin varmaan pitää itse ostaa puhelin.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 12.01.2013     kello on 00:01 ---Itsellä meni aikoinaan hermot 800:sen kanssa, ikinä käyttänyt niin ärsyttävällä logiikalla varustettua puhelinta.

--- Lainaus päättyy ---

'Puhelimessahan' on ne näppäimet aina samassa järjestyksessä...   ::)

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 12.01.2013     kello on 00:44 ---tuo minun ei ole ennakkoluulo, vaan ihan kokemus. Onneksi sain vaihdettua sen tähän E7:skaan. Tästä kun aika jättää, niin varmaan pitää itse ostaa puhelin.

--- Lainaus päättyy ---
Olet varmasti oikeassa.
Nämähän oli vain mielipiteitä ja jokaisella on omansa, ellei halua peesata muiden mielipiteitä..  :)

pamaus:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 12.01.2013     kello on 00:44 ---tuo minun ei ole ennakkoluulo, vaan ihan kokemus. Onneksi sain vaihdettua sen tähän E7:skaan. Tästä kun aika jättää, niin varmaan pitää itse ostaa puhelin.

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä allekirjoitan tuon täysin. Mulla jää  Nokian 920 väliin, odottelen kun tulee seuraava Nokia jossa on fyysinen qwerty näppis. Siihen asti mennään E7:lla

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 12.01.2013     kello on 08:28 ---Mulla jää  Nokian 920 väliin, odottelen kun tulee seuraava Nokia jossa on fyysinen qwerty näppis. Siihen asti mennään E7:lla

--- Lainaus päättyy ---

Muistelen jokin aika sitten lukeneeni että aiot hankkia seuraavaksi puhelimeksi 920:sen, mikä sai mielen muuttumaan ?

Tuleekohan niitä puhelimia enää jossa olisi fyysinen näppis.  ::)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View