Tekniikkakeskustelut > Kalusteet ja sisustus
Matto, lattialämmitys ja imurit
Vesseli:
--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 20.03.2012 kello on 11:11 ---Tällainen on ollut toista vuotta käytössä http://www.mustaporssi.fi/index.php?id=3190&p=139
Ei kuitenkaan tuosta liikkeestä. Muualta saa halvemmalla.
Hyvin on imenyt :o :D
--- Lainaus päättyy ---
Mulla on saman näköinen Philips, on ollut yli 5 vuotta. Siinä se seisoo lattialla lataustelineessään odottaen käyttäjää. Suuttimia on melkein joka lähtöön, mutta ei pöypussia eikä sukkahousuja.
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 20.03.2012 kello on 21:31 ---Mulla on ongelma tuo letkusysteemi, kun pitäisi siitä päästä eroon. Siksi rikkaimurimalli tai varrellinen sellainen. Jos reissussa joutuu imuroimaan pari kertaa viikkoon koko auton niin ei paljoa haittaa jos joutuu vähän konttimaan.
--- Lainaus päättyy ---
Viiniä likittäessä ei konttaaaminen tule kylkiäisinä. Joisit viinaa niin kuin minä, elikkä päihtymis tarkoituksessa, niin kontaaminen alkaa sujumaan rutiinilla. :D ;D
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: Vesseli - 20.03.2012 kello on 21:44 ---Mulla on saman näköinen Philips, on ollut yli 5 vuotta. Siinä se seisoo lattialla lataustelineessään odottaen käyttäjää. Suuttimia on melkein joka lähtöön, mutta ei pöypussia eikä sukkahousuja.
--- Lainaus päättyy ---
onko se tehokas
niin ,että imuroi kans
eikä vain ujella ???
TurhanHöpöttäjän jutut saa kyllä
naurulihakset koville
kiitos siittä ;D ;) :D :)
Vesseli:
--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 21.03.2012 kello on 10:02 ---onko se tehokas
niin ,että imuroi kans
eikä vain ujella ???
TurhanHöpöttäjän jutut saa kyllä
naurulihakset koville
kiitos siittä ;D ;) :D :)
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä se ujeltaa, mutta on se toistaiseksi kengissä kantautuneet kivet imenyt sisäänsä.
Omani on vanhempaa mallia, mutta hinta oli sama.
http://www.philips.fi/c/poelynimurit/dailyduo-punainen-fc6161_04/prd/
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 20.03.2012 kello on 21:58 --- Joisit viinaa niin kuin minä, elikkä päihtymis tarkoituksessa, niin kontaaminen alkaa sujumaan rutiinilla. :D ;D
--- Lainaus päättyy ---
Joskus juonkin, mutta kun pelkään krapulaa niin saakutisti, ja vielä enemmän loiventamista. Kun siitä tullee juopoksi.
Ja kun mulla lähtee jutut ja touhut käsistä ennenkuin jalat alta. Huono ominaisuus humalajuojalle.
Sen sijaan juon usiasti mutta kohtuudella. ;D
Brandya lasillinen, kippis ja skål!
----------------------------------------
Juu ja sori äskeinen pohdinta. Saisiko sitä (Mike) Tysonia, siis laautuimuria, halvalla jostakin...
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta