Tekniikkakeskustelut > Kalusteet ja sisustus

Matto, lattialämmitys ja imurit

(1/14) > >>

Alan:
Mitäs pitäisi ottaa huomioon valittaessa kulkineeseen käytävän mattoa.

Väri tietenkin ja mitat, puhdistettavuuskin, mutta mulle on ihan uusi asia tuo lattialämmityskalvo (vai mikä se nyt onkaan...), vaatiiko se matolta jotakin. Saattaisi olla kiva syyspuolen mökkireissuilla.

Imureistakin voipi jutella.

Laaga:
Ainakin Hobby vaunuissa matto näyttää normaalilta bukleematolta, joka tietysti muotoon leikattu ja kantattu.

Alan:
Jep kantattava on. Knausissa oli kanttaamaton kokolattiamatto, ja purkautui joka pesussa jonkin verran.

Mulla ei ole Hymerissä lattialämmitystä, eli se lämmityselementti pitäisi hankkia kanssa ja asentaa pistoke johonkin.

Laaga:
http://www.takkatohtori.fi/matto/matto.htm  tästä matosta oli aikanaan juttua infosa ja muutama kehukin tuli käyttäjiltä. Toimii ilman lämmittyselementtiä jollain tasolla ja koska et käytä autoa talvella vois riittää.

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 18.03.2012     kello on 21:22 ---mulle on ihan uusi asia tuo lattialämmityskalvo (vai mikä se nyt onkaan...), vaatiiko se matolta jotakin. Saattaisi olla kiva syyspuolen mökkireissuilla.

--- Lainaus päättyy ---

Meillä on nuo matot kumipohjaisia ja liekkö juuri sen takia mutta lämpö jakaantuu autossa tasaisemmin kuin ilman mattoja. Jos hankit sen lämmityksen niin kannattaa hankkia sitten samalla sellainen jossa muuntaja on 24 V. Niitähän on myös 12 volttisia mutta ne eivät kuulemma kestä käyttöä niin hyvin kuin 24 volttiset.

edit: auton mittojen mukaan kantatulle 3-osaiselle mattosarjalle ja myös takatallin matolle hinnaksi tuli vuonna -08 320 €, Forssan Vankkurilta

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View