Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Terveydenhuolto nykyään

<< < (8/9) > >>

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 14.03.2012     kello on 17:35 ---Onko oikea käsi kipeäkyynärpään alapuolelta - tavallaan etupuolelta kun käsi roikkuu? Siinä on yleinen "hiirikäden" ongelmapaikka.
Hiirikäden saa kuntoutettua hierottamalla kädet ja hartiat muutamaan kertaan kunnolla ja vaihtamalla hiiren vasempaan käteen pariksi kuukaudeksi

--- Lainaus päättyy ---
Minulla,kun nukun aina kyljellään,puutuu aina ylempi käsi,alkaa pistelemään,se on yhtä pyörimistä sängyssä !!

Vesseli:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 14.03.2012     kello on 17:42 --- Minulla,kun nukun aina kyljellään,puutuu aina ylempi käsi,alkaa pistelemään,se on yhtä pyörimistä sängyssä !!

--- Lainaus päättyy ---
Sama vaiva, mikä on tämän talven ilmiö.  Olisi kuvitellut, että pistely kuuluu alla olevaan käteen, mutta elämä on ihmeellistä.

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: Vesseli - 14.03.2012     kello on 22:05 ---Sama vaiva, mikä on tämän talven ilmiö.  Olisi kuvitellut, että pistely kuuluu alla olevaan käteen, mutta elämä on ihmeellistä.

--- Lainaus päättyy ---
Kysyin asiaa,olkapään valtimot tukkeutuu,ja kun ihmisellä on ristiveren kierto,ylempi raaja puutuu !!

Ipsu:
Niinhän sitä sanotaan että poikkeus tekee säännön, joten mä nyt sit kehun tota paikallista terkkaria. Pienen kylän terveyskeskus saa kyllä täydet pisteet, sinne ei pahemmin tarvi jonottaa. Viimeks tossa hiihtolomaviikolla siellä asioin. Aamulla heräsin karmeeseen päänsärkyyn ja kun flunssaakin pukkasi niin diagnosoin itselleni poskiontelotulehdus ta. Samaisena torstaina kun oltiin lähdössä vaunuilemaan, niin ajattelin että paras varmistaa asia terkkarissa ja saada heti antibooti matkaan mukaan. Soitto klo 8.05 terkkariin, aika lääkärille klo 9.20 ja ennen kymmentä olin käynyt jo ne antibiootitkin hakemassa. Kiirettömän ajan saa noin viikon sisään, mut tuollaset akuutit ajat samalle tai viimeistään seuralle päivälle. Skarppina vaan aamulla kun soittaa niin varmasti pääsee saman päivän aikana (myöhemmin soitettaessa menee seuraavaan päivään).

vesako:
Hyvin tuntuu toimivan. :o

Rouva just äsken soitti sinne kysyäkseen
lääkkeisii liityvistä asioista.

Sattui vain niin hassusti, kun niiden
puhelinpalvelu aika loppuu klo 15.00

no, virkaaika tuli täyteen niin katkaisivat puhelun. :o

Uutta puhelinyhteyttä ei enää saa.

Näin täällä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu